۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۸:۰۹
کد خبر: 81840102
T T
۰ نفر
فرماندار مهریز: دولت به نقش خبرنگاران اعتقاد راسخ دارد

یزد - ایرنا - فرماندار مهریز گفت: دولت نه در شعار كه در عمل به كار و نقش مهم خبرنگاران اعتقاد راسخ دارد .

به گزارش ایرنا سید محمد رستگاری یكشبه شب در نشست هم اندیشی با خبرنگاران مهریز افزود: بارها در جلسات مختلف و بصورت مكتوب و رسمی از مدیران اجرایی در شهرستان خواسته شده تا بیش از گذشته با خبرنگاران ارتباط جدی داشته باشند .
فرماندار مهریز اظهار داشت: مسئولان اجرایی ملزم شده اند تا ضمن ارتباط جدی با خبرنگاران شهرستان نسبت به بیان مسائل و فعالیت های حوزه كاری خود بنحو شایسته اقدام كنند .
رستگاری گفت: بیان ظرفیت های مختلف مهریز كه بسیار زیاد است اگر توسط خبرنگاران منعكس شود بدون شك شاهد افزایش جلب مشاركت بخش خصوصی در این شهر خواهیم بود .
وی تصریح كرد: خبرنگاران باید نسبت به بیان مسائل و همچنین تزریق افكار مثبت ر بین مردم و روحیه امید اقدام كنند و خدمات نظام و دولت را در این شهرستان به مردم ارائه دهند .
فرماندار مهریز افزود: پیگیری سیاست های نظام اسلامی و دولت باید همواره از دغدغه های مدیران اجرایی و خبرنگاران باشد كه خوشبختانه در این مسیر گام های خوبی برداشته شده است .
رستگاری خاطر نشان كرد: وظیفه مدیران اجرایی انتقاد پذیری منصفانه است و تحقق آن در توسعه همه جانبه شهرستان مهریز و تعالی آن بسیار اثربخش است .
وی گفت: به بركت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف دولت تدبیر و امید این هدف محقق شده و باید از این فرصت بنحو شایسته و قانونمند بهره گرفت .
این مسئول ادامه داد: اطلاع رسانی در جامعه امروز نقش تعیین كننده ، حساس و مهمی را دارد و خبرنگاران متخصص و متعهد می توانند موجب پویایی و تحرك و امید در جامعه بشوند .
رستگاری تاكید كرد: خبرنگاران هر كدام نماینده بخشی از جامعه هستند و امیدوارم در این جلسه كه با پیگیری كانون خبرنگاران مهریز تشكیل شده به مشكلات و مسایل مطرح شده از سوی خبرنگاران پاسخ شایسته داده شود .
در این نشست معاون فرماندار و همچنین رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز در سخنانی به طرح نظرات و برنامه های خود و لزوم فعالیت خبرنگاران مطالبی ارائه كردند .
در پایان نشست نیز خبرنگاران مهریز به بیان مطالبات ، مشكلات و ارائه راهكار در بخش های مختلف پرداختند .
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت دارای حدود 20 خبرنگار است .ك3
7541/ 6197