۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۲۳
کد خبر: 81844642
T T
۰ نفر
كسب مدال طلاي صديقه دريايي بانوي ووشوكار مازندراني در رقابت هاي جهاني اندونزي

ساري - ايرنا - صديقه دريايي بانوي ووشوكار مازندراني تيم ملي بزرگسالان در مسابقات جهاني اندونزي موفق به كسب مدال خوش رنگ طلا شد.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان مازندران؛ صديقه دريايي ووشوكار مازندراني تيم ملي سانداي بانوان ايران با برتري مقابل تمامي حريفان، با اقتدار موفق به كسب گردن آويز خوش رنگ طلا شد.
در وزن 60 كيلوگرم، صديقه دريايي كه اولين حضور خود را در رقابت هاي بزرگسالان جهان تجربه مي كرد، با سه پيروزي در فينال نيز در برابر مريا مانالو از كشور ميزبان به برتري رسيد و به مدال طلا دست يافت.
دريايي در اين مسابقات پس از قرعه استراحت در دور نخست، ووشوكاري از پرو را شكست داد، سپس بانوي ملي پوش مازندراني در نيمه نهايي برابر تان گوين از ويتنام قرار گرفت و در دو راند متوالي پيروز و راهي فينال شد.
سيزدهمين دوره مسابقات ووشو مردان و زنان قهرماني جهان كه با حضور ووشوكاران 82 كشور به ميزباني اندونزي در شهرجاكارتا برگزار شد، تيم ملي ووشو كشورمان با كسب 6 مدال طلا، 3 مدال نقره و يك مدال برنز در سكوي سوم جهان ايستاد.
سيزدهمين دوره رقابت هاي ووشوي قهرماني بزرگسالان جهان كه از روز شنبه با حضور هزار ورزشكار از 82 كشور در شهر جاكارتاي اندونزي آغاز شده بود، عصر امروز(چهارشنبه) با شناخت نفرات و تيم هاي برتر به پايان رسيد.
6097