۴ آذر ۱۳۹۴، ۲۲:۰۲
کد خبر: 81854342
T T
۰ نفر
ليگ برتر واليبال/ شكست خانگي آرمان ورزشي اردكان از بانك سرمايه

يزد - ايرنا - تيم واليبال آرمان ورزشي اردكان يزد سه بر صفر مغلوب بانك سرمايه شد .

به گزارش ايرنا ، اين مسابقه در چارچوب هفته هشتم رقابت هاي ليگ برتر واليبال قهرماني باشگاه هاي كشور (يادواره 200 شهيد واليباليست) چهارشنبه شب در سالن آيت الله خاتمي اردكان برگزار شد .
در اين مسابقه شاگردان مصطفي كارخانه در بانك سرمايه به ترتيب در سه ست متوالي با امتيازهاي 25 بر 13 ، 25 بر 20 و 25 بر 17 بر ميزبان پيروز شدند .
تيم واليبال آرمان ورزشي اردكان با اين شكست خانگي هم اكنون با هشت امتياز در مكان دهم جدول رده بندي ليگ كشور قرار دارد .
در اين دوره از رقابت ها 12 تيم سايپا، بانك سرمايه، پيكان تهران، شهرداري اروميه، شهرداري تبريز، ثامن الحجج خراسان، آلومينيوم بندرعباس، متين ورامين، كاله مازندران، بازرگاني جواهري گنبد، گوهر كوير زاهدان و آرمان اردكان حضور دارند.
در دور مقدماتي اين دوره از مسابقات تيم ها در قالب يك گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه مي دهند و سپس هشت تيم برتر راهي مرحله پلي آف خواهند شد.
ديدارهاي مرحله پلي آف نيز در دو مرحله پيگيري مي شود كه در مرحله نخست پلي آف ليگ برتر واليبال سال جاري هشت تيم برتر دور مقدماتي با هم روبرو مي شوند و تيم هاي پيروز دو مسابقه از سه ديدار به مرحله بعدي راه خواهند يافت.
در اين مرحله تيم هاي اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم مسابقه خواهند داد تا تيم هاي پيروز به عنوان چهار تيم برتر به مرحله دوم پلي آف صعود كنند. ك3
7536/8068/1547
۰ نفر