۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۸:۱۸
کد خبر: 81864281
T T
۰ نفر
اموال حيف و ميل شده در شهرداري صدراي شيراز پس گرفته خواهد شد

شيراز - ايرنا - مديركل دفتر امور شهري استانداري فارس در آئين معارفه شهردار جديد صدرا گفت : اموال حيف و ميل شده در شهرداري اين شهر تا ريال آخر نيز به بيت المال برگشت داده خواهد شد.

به گزارش ايرنا،عليرضا بيات پور عصر پنجشنبه افزود: شهردار جديد شهر صدرا در راستاي اجرايي شدن مديريت شهري و ارايه خدمات عمراني با اجراي مطلوب طرح‌ها و برنامه‌هاي عمراني بايد نسبت به ديگر شهرداران شهرداري‌ها پيشگام باشد.
گفتني است به دنبال بازداشت چند هفته گذشته برخي معاونين شهرداري شهر صدرا به اتهام برخي تخلفات صورت گرفته شده ، شهردار اين شهر نيز هم چند روزي است كه در بازداشت بسر مي برد.
بيات پور با اشاره به اينكه اگر شهردار باقوت و اقتدار در انجام مسئوليت‌ها و وظائف محوله در راستاي فعاليت‌هاي فرهنگي، عمراني، اقتصادي، زيرساخت‌ها و المان‌هاي شهري گام بردارد، مردم آن را پاي نظام اسلامي مي‌گذارند،اظهار داشت : مديران شهري به‌ويژه شهرداران اگر در اجراي وظائف خود كوتاهي كنند علاوه بر اينكه در دنيا و آخرت در پيشگاه الهي مسئول هستند، پاسخگوي آحاد جامعه نيز بايد باشند.
به گفته مديركل دفتر امور شهري استانداري فارس اين استان با 103 شهرداري و 102 شوراي شهر وسيع‌ترين حوزه شهري در كشور بشمار مي رود كه بدين لحاظ بايد شهرداري و شورا براي ارايه طرح‌ها و برنامه‌هاي خود افق 10 و يا 20 ساله تعريف كنند.
وي شهردار جديد شهر صدرا را فردي با تجربه و توانمند خواند و تصريح كرد: اگر بر اثر بي‌احتياطي چيزي از بيت‌المال كم شده است با پيگيري‌هاي انجام‌شده تا ريال آخرش به اين شهر برگردانده مي‌شود.
بيات پور شهرداري را يك موسسه عمومي غيردولتي ناميد كه هزينه آن از سوي مردم تأمين مي‌شود و لذا از اين بابت انتظار بيشتري از سوي شهردار براي ارايه خدمات عمراني و شهري بيش از گذشته در اين شهر احساس مي‌شود.
وي گفت : تكريم شهروندان و شفاف‌سازي در ارايه خدمات شهري و عمراني بايد در اولويت كاري شهردار جديد شهردار قرار گيرد تا دغدغه و نگراني مردم از نوع خدمات‌رساني برطرف شود.
فرماندار شيراز هم در اين آئين گفت: قانون مداري و اجراي صحيح قانون به عنوان يك اولويت براي ما مطرح است.
حيدر عاليشوندي افزود: تمام تلاش ما بر اين است كه پس از به وجود آمدن نگراني هايي براي مردم اين شهر شخصي را به عنوان شهردار انتخاب كنيم كه هوشمندانه اجراي قانون را مد نظر قرار دهند.
فرماندار شيراز تصريح كرد: شهردار جديد صدرا فردي قانون مدار است كه به طور يقين با برنامه و چشم انداز آينده اين مسئوليت را قبول كرده است.
براساس اين گزارش مسعود طهماسبي به عنوان شهردار جديد اين شهر معرفي شد.
شهردار سابق شهر صدرا بههمراه تني چند از كاركنان و معاونين كه گفته مي شود 9نفر مي باشند به اتهام برخي تخلفات، اينك در بازداشت بسر مي برند.
شهر صدرا با 120هزار نفر جمعيت در 15كيلومتري غرب شيراز قرار دارد.
5054
۰ نفر