۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۳۷
کد خبر: 81864749
T T
۰ نفر
تصادف زنجیره ای درمسیر بجنورد به جنگل گلستان 11 مصدوم برجای گذاشت

بحنورد- ایرنا- همزمان با آغاز بارش برف و باران عصر جمعه تصادف زنجیره ای 5 خودرو درمسیر بجنورد به جنگل گلستان 11 مصدوم برجای گذاشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در این حادثه دو نفر از مصدومان بصورت سرپائی مداوا شدند و 9 نفر نیز به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد منتقل شدند.
حسن شكوری نسب با اشاره به تلاش امدادگران و نیروهای امدادی گفت: متاسفانه حال دو نفر از مصدومان این حادثه وخیم است.
سرهنگ حسین زاده رییس پلیس راه خراسان شمالی نیز در خصوص تشریح این حادثه گفت: تصادف رنجیره ای 5 دستگاه خودرو درمسیر بجنورد به آشخانه، حوالی روستای مملجه و همزمان با آغاز بارش برف و باران و لغزنده و مه آلودشدن جاده و با بی احتیاطی راننده خودروی پراید در سبقت همزمان از دو خودرو دیگر منجر به این حادثه شده است.
به گفته وی ، برهم خوردن تعادل پراید باعث برخورد آن با یك دستگاه 206 و هیوندا شد و به علت شدت برخورد، این دو خودرو نیز با یك دستگاه سمند و اتوبوس در حال تردد برخورد كردند.
این جاده به دلیل این تصادف زنجیره ای برای لحظاتی برای امداد رسانی بسته شد كه با تلاش نیروهای پلیس و نیروهای امدادی بلافاصله بعد از ارایه خدمات پزشكی و.. بازگشایی شد.
ظهر روز جمعه در نزدیكی تونل جنگل گلستان همچنین یك وانت نیسان به دلیل لغزنده بودن سطح جاده و عدم توانایی كنترل راننده در حاشیه جاده واژگون شد كه خوشبختانه خسارات جانی در پی نداشت.
1744س/ 1539
۰ نفر