۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۴۸
کد خبر: 81882884
T T
۰ نفر
برجام با نامه رهبری مورد قبول واقع شده است

مشهد- ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای برجام با نامه رهبر معظم انقلاب مورد قبول قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، علیرضا زاكانی روز پنجشنبه در مراسم پایانی مجمع عالی بسیج در مشهد افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان یك كشور سلطه ستیز در جهان شناخته شد و امروز نیز به عنوان قطب یك كشور سلطه ستیز شناخته می شود.
وی اظهار كرد: در شرایطی كه گروهی نماد اسلام آمریكایی بودند و گروهی نیز بر اساس تحجر تصمیم گیری می كردند، امام راحل اسلام ناب محمدی را ترویج كرد.
وی گفت: طی سال های اخیر در حوزه تحریم ها و موضوعات هسته ای دو دیدگاه در كشور حاكم شده بود، عده ای بر این عقیده بودند كه تحریم ها باید از بین برود تا فرصتی برای تحكیم بنیان های انقلاب اسلامی فراهم شود و گروه دوم به موضوع هسته ای به عنوان یك موضوع تنش زا می نگریستند و عنوان می كردند باید با كشورهای غربی تعامل كرد تا این تنش از بین برود و ایران به عنوان یك عنصر فعال در عرصه بین المللی شناخته شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: عده ای سعی كردند به مردم بگویند تنها راه نجات شما نزدیك شدن به آمریكا است و بر همین اساس برجام را به عنوان یك حلقه مفقوده انتخاب كردند.
وی اظهار كرد: نگاه ظالمانه آمریكا و همپیمانان آن بر هیچ كس پوشیده نیست و آنها در این زمینه تنها می خواستند كه یك دگرگونی بزرگ را در داخل كشور ایجاد كنند.
وی با بیان اینكه سندی كه امروز موجود است دارای تهدیدات بسیار و فرصت های اندكی است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در مورد برجام گفتند كه باید وحدت را در كشور حفظ كنیم و هركسی به این موضوع بی توجهی كند در مسیر آرمان های انقلاب گام برنداشته است.
زاكانی گفت: معظم له بیان كردند كه هركس به مصالح انقلاب بی توجهی كند و بر اساس ایجاد تعامل نامناسب راه نفوذ را باز كند، از تابلو اسلام ناب عبور كرده است.
وی افزود: ما معتقدیم كسانی كه نسبت به اركان نظام و جایگاه رهبری، مردم و مقاومت مردم و سیستم دفاعی كشور بی توجهی می كنند، كشور را در سایه جنگ قرار می دهند.
وی اظهار كرد: رعایت قانون، تعمیق دانسته های بیشتر به این سند پیچیده، درك بیشتر و در اختیار قرار گرفتن این فهم در معرض افكار عمومی از دلایل اصلی بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی بود.
این نماینده مجلس گفت: آمریكا از برجام سكویی برای نفوذ استفاده كرده و بر همین اساس باید هوشیاری لازم را داشته باشیم.
در این مراسم قطعنامه دومین مجمع عالی بسیج مستضعفین در 14 بند قرائت شد.
7498/ 6053
۰ نفر