۹ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۱۶
کد خبر: 81899967
T T
۰ نفر

راهپیمایی مردم ورامین در سالروز حماسه 9 دی

۹ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۱۶
کد خبر: 81899967
راهپیمایی مردم ورامین در سالروز حماسه 9 دی

تهران - ایرنا - همزمان با سالروز حماسه نهم دیماه مردم شهرستان ورامین روزچهارشنبه در خیابان های این شهر راهپیمایی و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق كردند.

به گزارش ایرنا مردم انقلابی شهرستان ورامین كه در روز نهم دیماه 88 كفن پوش مسیر ورامین تا بیت رهبری را طی كرده بودند در سالروز این حماسه به خیابان ها آمدند تا بار دیگر ، عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت و اعلام كنند كه تا پای جان از حریم ولایت فقیه حراست می كنند.
راهپیمایان كه مسیر مصلای صاحب الزمان (عج) تا امامزاده شاه حسین(ع) را طی كردند با سردادن شعارهای مرگ برفتنه گر، مرگ برآمریكا ، مرگ براسراییل ، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، آمادگی خود را در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی اعلام كردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: حماسه 9 دی كوته بینی اصحاب نهروان در تحمیل حكمیت برمولای متقین را التیام بخشید.
حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: در این روز حماسه ساز مردم ایران اسلامی وارد میدان شدند تا لبیك گویان آمدگی خود را برای دفاع از حریم ولایت فقیه اعلام كنند.
وی گفت: مردم ایران اسلامی با تبعیت از رهبری و بصیرت الهی كه از رهبر خویش فراگرفته بودند وارد میدان شده و طومار فتنه گران را در هم پیچیده و آنان را به زباله دان تاریخ انداختند.
وی تصریح كرد: تنها راه مقابله با فتنه، تبعیت از ولایت فقیه و حفظ هوشیاری در برابر بدخواهی های دشمنان قسم خورده نظام است زیرا دشمنان اسلام هیچ گاه از كینه توزی علیه این نظام الهی دست بر نمی دارند.

*دفاع از حریم ولایت فقیه مهمترین پیام ملت ایران در نهم دیماه 88 بود
فرماندار ورامین گفت: حماسه نهم دیماه مردم ایران، اوج اقتدار ایران اسلامی در حراست از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حریم ولایت فقیه را به جهانیان نشان داد.
محسن خوانساری به همین مناسبت به خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران اسلامی كه همواره به بركت ولایت فقیه توانسته اند بر توطئه های دشمنان قسم خورده نظام فائق آیند، در حماسه نهم دیماه سال 88 به جهانیان ثابت كردند كه در دفاع از حریم ولایت از هیچ قدرتی هراس ندارد و در این مسیر مقدس حاضرند تا جان خود را تقدیم اسلام كنند.
وی گفت: ملت ایران كه با جانفشانی در طول سال های استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی از ارزش های این نظام الهی حراست كرده و در نهم دیماه سال 88 بار دیگر به صحنه وارد شدند و با اتحاد ،همدلی و حركت به سمت هدفی مشخص ، طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.
تهرام/7254/1831
۰ نفر