۱۸ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۳۷
کد خبر: 81912194
T T
۰ نفر
امام جمعه مهريز: اعدام نمر وابستگي آل سعود به استكبار را نشان داد

يزد - ايرنا - امام جمعه مهريز گفت: اعدام روحاني مبارز شهيد آيت الله شيخ نمر اوج وابستگي آل سعود به آمريكا ، اسرائيل غاصب و دنياي استكباري را نشان داد .

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام علي برهان امروز در خطبه هاي نمازجمعه اين شهر افزود: آل سعود حكومتي وابسته ، حلقه به گوش استكبار جهاني و جنايتكار و ستم پيشه است .
وي ادامه داد: حكومت وابسته و كودك كش آل سعود در سال هاي گذشته از هيچ جنايتي عليه امت اسلام و حاميان اسلام ناب محمدي در كشور خود و حتي يمن و جاهاي ديگر دريغ نكرده است .
امام جمعه مهريز تاكيد كرد: حاكمان آل سعود فقط به دنبال تامين منافع دنياي استكباري در منطقه و جهان هستند و با كمك هاي مادي و معنوي خود به كشتار مردم و حتي كودكان و حجاج اقدام مي كنند .
برهان گفت: به شهادت رساندن آيت الله شيخ نمر تنها نمونه كوچكي از ده ها جنايت و خباثت حاكمان آل سعود و حاميان آنها و بخصوص آمريكا و اسرائيل غاصب است .
امام جمعه مهريز گفت: بايد اين شهادت مظلومانه را به امت اسلام ، حضرت ولي عصر (عج) ، شيعيان و تمامي ستمديدگان و آزاديخواهان جهان تسليت گفت .
برهان افزود: بايد در برابر كفر جهاني و حاميان آنها ايستادگي كرد جون دشمنان با نوكران منطقه اي خود فقط به منافع خود فكر مي كنند و حاضرند يك روحاني مظلوم حق گو را به شهادت برسانند .
امام جمعه مهريز در ادامه بر هوشياري امت اسلام و شيعيان در برابر توطئه هاي دشمنان و بخصوص نوكران آمريكا و اسرائيل غاصب در منطقه خاورميانه تاكيد كرد .
برهان در ادامه به ديدار ائمه جمعه با مقام معظم رهبري در هفته گذشته اشاره و ضمن بيان برخي از منويات معظم له به تحقق آنها و ولايتمداري مردم تاكيد كرد .
امام جمعه مهريز به تصويب موج جديد برخي تحريم ها عليه نظام و انقلاب اسلامي بعد از برجام و مذاكرات هسته اي توسط دولت آمريكا و كنكره اين كشور اشاره و آن را بد عهدي و ناشي از خوي استكباري آنها ذكركرد .
برهان همچنين به اهميت تعليم و و تربيت و بخصوص تربيت نسل جوان بر اساس آموزه هاي ديني و فرهنگي اشاره كرد و خواستار جديت قاطبه فرهنگيان و مسئولان شد .
شهرستان مهريز با 50 هزار نفر در 30 كيلومتري شهر يزد قرار دارد .
7541/8068