۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۵۰
کد خبر: 81930887
T T
۰ نفر
شركت در انتخابات وظيفه اي شرعي و عقلي است

اروميه -ايرنا - نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه گفت: شركت در انتخابات اسفندماه امسال براي هر فرد ايراني وظيفه اي شرعي و عقلي است.

حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه اروميه افزود: امنيت، اقتدار، عزت و پايداري ايران اسلامي از مهمترين نتايج حضور گسترده در انتخابات است و بايد اين امر مورد توجه آحاد ملت باشد.
وي اضافه كرد: بايد توجه داشته باشيم كه دشمنان اسلام چگونه در كشورهاي سوريه، عراق، يمن و فلسطين، مسلمانان را به خاك و خون مي كشند و امنيت منطقه را از بين برده اند ولي در سايه حضور مردم در انتخابات و عرصه هاي ملي نمي توانند حتي ايران را تهديد كنند.
وي با اشاره به اعلام نتايج بررسي صلاحيت داوطلبان نمايندگي مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: ثبت نام كنندگاني كه صلاحيت خود را از شوراي نگهبان گرفته اند، بايد دقت كنند تا يك رقابت سالم بدون تخريب و تهمت انجام دهند و به خاطر يك راي به ديگران اهانت يا تهمت نزنند.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي با اشاره به اينكه بايد فرمايشات مقام معظم رهبري را نصب العين خود قرار دهيم، گفت: به افرادي بايد راي داد كه خود را سپر مشكلات مردم و وقف خدمت رساني به مردم قرار دهند نه به كسانيكه اسلام و نظام را قبول نداشته اند.
وي افزود: نبايد به كساني كه مي خواهند با ورود به مجلس مملكت خود را به دشمنان بفروشند، راي داد و بايد افراد صالح و متدين و پشتيبان نظام را در اين انتخابات برگزيد.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام افزود: بايد دقت كنيم تا رهنمودهاي معظم له را به درستي عمل كنيم تا توطئه هاي دشمنان خنثي شود.
وي همچنين مسئولان و مردم را به نماز و تقواي الهي دعوت كرد و گفت: مسئولان بايد در ادارات به نماز اهميت بيشتري قائل شوند و خودشان در نمازهاي جماعت ادارات شركت كنند.
نمازجمعه اين هفته اروميه با حضور پرشور مردم در مصلاي امام خميني (ره) اين شهر برگزار شد.
6009/2093/1352
۰ نفر