۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۵۷
کد خبر: 81941618
T T
۰ نفر
بررسي روند بازاريابي صنعتي ايزوايكو در افق پسا تحريم

بندرعباس- ايرنا – مديرعامل مجتمع كشتي سازي و صنايع فراساحل ايران (ايزوايكو) در سفر اخير رئيس جمهوري و هيات همراه به ايتاليا و فرانسه ، ضمن مذاكره با مديران بخش هاي اقتصادي و صنعتي اروپا روند بازاريابي صنعتي و تكنولوژي ايزوايكو در افق پسا تحريم را بررسي كرد.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي مجتمع كشتي سازي و صنايع فراساحل ايران (ايزوايكو)، حميد رضائيان اصل شنبه همچنين در اين سفر مبحث سرمايه گذاري خارجي در منطقه ويژه اقتصادي كشتي سازي خليج فارس را جهت آشنايي مديران اروپائي ارائه و بر مزاياي اين منطقه به عنوان تنها منطقه ي ويژه صنعت دريا در كشور و صنايع وابسته آن مانند بانكرينگ ، شهرك صنايع دريايي بالادست و پائين دست آن و ظرفيت هاي موجود آن در خاورميانه تاكيد كرد.
وي ادامه داد: در شرايطي كه ايزوايكو در يك سال اخير توانسته با بزرگترين بنگاه هاي صنعتي – اقتصادي حوزه دريا در آلمان ، روسيه و كره تفاهم نامه همكاري امضا كند ، شرايط پساتحريم و همچنين دست يافتن به تكنولوژي هاي روز و تلفيق آن با تجربه ارزشمند مهندسي و عملياتي دوران تحريم باعث شده تا ساير كشورهاي صاحب تكنولوژي صنعت دريا نيز مدنظر قرارگيرند.
بنا به اظهار وي ، اين تحولات درحالي است كه مجتمع كشتي سازي و صنايع فراساحل ايران (ايزوايكو)در چهارسال اخير توانسته صنعت ورشكسته دريادركشوررا به صنعتي سودده با توان مهندسي و عملياتي بالا تبديل نمايد و اكنون با همكاري با بزرگترين صنايع دريايي دنيا مانند نورديك آلمان ، كرانسي روسيه و هيونداي كره به عنوان برندي جهاني در منطقه و دنيا شناخته شود .
وي اضافه كرد: سير تحول و روند رشد ايزوايكو به گونه اي بوده كه اكنون نه تنها در هرمزگان و بندرعباس به عنوان محل كارخانجات مجتمع و در كشور و منطقه خاورميانه شناخته شده بلكه به عنوان يكي از بزرگترين برند هاي جهاني صنعت ساخت كشتي هاي مختلف ، سكوهاي گازي و نفتي و تعميرات اساسي دكل هاي نفتي در اروپا و دنيا شناخته شده است.
مديرعامل مجتمع كشتي سازي و صنايع فراساحل ايران (ايزوايكو) به همراه وزير صنعت و معدن وتجارت و ساير وزيران و مديران ارشد اقتصادي سياسي كشور حجت الاسلام روحاني رئيس جمهوري كشورمان را در سفر اخير به اروپا همراهي كردند.
7195/6048