۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۳۳
کد خبر: 81950218
T T
۰ نفر
امام جمعه دزفول از برخورد نيروي انتظامي با اشرار حمايت كرد

دزفول - ايرنا- امام جمعه دزفول با تقدير از نيروي انتظامي بخاطر تلاش در حفظ امنيت منطقه، از برخورد ماموران اين نيرو با يكي از عوامل ناامني در شهر امام از توابع بخش مركزي اين شهرستان حمايت كرد.

يكي از عوامل تيراندازي در شهر امام از توابع شهرستان دزفول شنبه شب كه اقدام به تيراندازي به سوي ماموران انتظامي كرده بود، در درگيري با ماموران كشته شد.
به گزارش ايرنا حجت الاسلام سيد محمد علي قاضي دزفولي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه دزفول افزود: افراد شرور در پاسخ به اين اقدام پليس، اقدام به حمله به كلانتري شهر امام و شكستن شيشه ها و خودروي پليس كرده بودند كه از جايگاه نمازجمعه از طرف كليه اقشار مردم از اقدام ماموران انتظامي در برخورد با اين عامل ناامني حمايت و پشتيباني خود را اعلام مي كنيم.(تكبير حضار)
امام جمعه دزفول از قوه قضاييه و دادستاني دزفول خواست در مقابله با هنجارشكنان قاطعانه برخورد كنند واجازه اين گستاخي ها و به خطر انداختن امنيت در جامعه را به اشرار ندهند.
وي از دادستاني دزفول تقاضا كرد با عوامل حمله به كلانتري شهر امام نيز برخورد شديد و قاطعي داشته باشند.
خطيب جمعه دزفول در فراز ديگري از خطبه هاي اين هفته نماز جمعه دزفول با تبريك ايام دهه مبارك فجر گفت: دهه فجر فرصتي براي گفتمان انقلاب اسلامي و دستاوردهاي با بركت آن است.
وي به دستاوردهاي انقلاب اسلامي در حوزه هاي مختلف اشاره كرد و افزود: در حوزه جهاني انقلاب اسلامي ابهت پوشالي ابرقدرتها را در هم شكست.
وي همگرايي امت اسلامي را از ديگر دستاوردهاي انقلاب اسلامي در حوزه جهاني دانست و گفت: بيداري اسلامي كه در سراسر منطقه شاهد آن هستيم از ديگر دستاوردهاي انقلاب است.
حجت الاسلام قاضي دزفولي تحول ملت به ملتي شجاع را از ديگر دستاوردهاي انقلاب در حوزه معنويت و اخلاق عنوان كرد و افزود: در حوزه سياسي و حكومتي نيز انقلاب اسلامي موجب سقوط رژيم شاهنشاهي و برچيده شدن بساط ظلم و ستم و آزادي بيان وانديشه ،استقلال سياسي كشور، عزت ايران و آزادي در انتخابات شد.
امام جمعه دزفول به ديگر دستاوردهاي انقلاب در حوزه فرهنگ،اقتصاد ،اجتماعي ،دين و نظامي نيز اشاره كرد و گفت: دشمن همواره هزينه ها ، تبليغات و جوسازي رسانه اي فراواني براي دلسرد كردن ملت ايران مي كند ولي ملت ايران با حضور گسترده در مناسبت هاي مختلف، استكبار را مبهوت مي كند.
وي شركت در راهپيمايي 22 بهمن را نشانه استقلال،عظمت ،امنيت و اقتدار ملت و كشور دانست و اظهاركرد:در روز 22 بهمن همچون سال هاي گذشته با حضور زنان و مردان، پير و جوان و كوچك و بزرگ فضاي كشور را پر از مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسراييل خواهيم كرد.
حجت الاسلام قاضي دزفولي، 19 بهمن ماه سالروز بيعت تاريخي نيروي هوايي با امام خميني(ره) را گراميداشت و اظهار اميدواري كرد نيروي هوايي بتواند همچنان دستاوردهاي انقلاب را حفظ كند.
وي به موضوع انتخابات نيز پرداخت و گفت: طبق فرمايش رهبر معظم انقلاب، نمازجمعه قرارگاه فرهنگي و امام جمعه فرمانده اين قرارگاه است كه بايد مراقب بود فعاليت ها با هم همخواني داشته باشند و فعاليت هاي افراد حزب اللهي و ولايي قرارگاه ديگري اعلام نشود.
وي با اشاره به ملاك و شاخص هاي انتخاب اصلح در انتخابات گفت: بايد فردي را انتخاب كرد كه زمينه ساز عزت انقلاب باشد لذا اگر نامزدهاي انتخاباتي فردي را قدرتمندتر از خود يافتند بايد كنار بكشند و اگر اين كار را انجام ندهند به ملت خيانت كرده اند.
امام جمعه دزفول بزرگترين خيانت را فريبكاري از سوي برخي افراد دانست و افزود:زمزمه هايي مبني بر برهم زدن آرامش در آستانه انتخابات از سوي آمريكا شنيده مي شود و برخي افراد با برخي سخنان سعي در ايجاد تشنج و جنجال سياسي دارند.
وي اظهاركرد: برخي افراد با نام امام و از بيت امام خميني(ره) بر خلاف سيره انقلاب حركت كرده اند كه بايد ديد چرا اين افراد مي خواهند فضاي كشور را آبستن تشنج كنند ضمن اينكه اين سخنان ارزش پاسخگويي نيز ندارد ولي ملت بايد آگاه باشند.
خطيب جمعه دزفول در ادامه پيروزي رزمندگان اسلام در آزادسازي دو شهر شيعه نشين سوريه را تبريك گفت و افزود: مدافعان حرم با جانفشاني خود موفق به اين پيروزي شدند و عليرضا حاجيوند غياثي نيز سومين شهيد مدافع حرم از دزفول بود كه شهادت وي در سوريه جاي تبريك و تسليت دارد.
وي در فراز ديگري از خطبه ها به توصيه هاي رهبري به دست اندركاران ورزش اشاره كرد و گفت:طبق فرمايشات رهبر معظم انقلاب، از مروجان ورزش و شهداي اين حوزه بايد تجليل شود و وقتي بانوي ورزشي با رعايت حجاب كامل در مسابقات ورزشي حاضر مي شود و يا ورزشكار ما در مقابل بازيكنان رژيم صهيونيستي به ميدان نمي رود و يا پس از پيروزي سجده شكر به جا مي آورد پيام آور انقلاب براي ديگر ملت هاست.
7278/6068/ 6037