۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۱۰
کد خبر: 81952891
T T
۰ نفر

بهره برداري از شش طرح عمراني در گناباد

۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۱۰
کد خبر: 81952891
بهره برداري از شش طرح عمراني در گناباد

گناباد- ايرنا- مسئول عمراني فرمانداري گناباد گفت: در هفتمين روز از دهه فجر، شش طرح عمراني در بخشهاي مختلف اين شهرستان روز يكشنبه به بهره برداري رسيد.

ابوالفضل شاكري روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين طرحها را اتصال جاده گيسور به چاه مسيله و چاه گچي شهرستان خواف، روكش آسفالت روستاهاي نوده پشنگ و روشناوند، اصلاح شبكه و پست برق رساني و توسعه اي.دي.اس.ال مخابرات دانست كه براي اجراي آنها مجموعا 20 ميليارد و 130 ميليون ريال هزينه شده است.
وي گفت: يكي از پروژه هاي مهم افتتاحي در گناباد ساخت و راه اندازي محور مواصلاتي گيسور - چاه مسيله و چاه گچي خواف به طول 15 كيلومتر است كه با بهره برداري از آن اتصال اين شهرستان و ترانزيت مستقيم بار از طريق بندرعباس به دوغارون ممكن شد.
وي تصريح كرد: قبل از اين شهرستان گناباد به صورت غيرمستقيم از طريق جنگل شهرستان رشتخوار به مرز دوغارون متصل بود كه افتتاح اين طرح نقش مهمي در توسعه مبادلات مستقيم كالا از اين مسير دارد.
وي اظهار داشت: اين طرح از سال 1386 آغاز شده و حجم كل خاكريزي آن 128 هزار و 625 مترمكعب و حجم آسفالت مصرفي آن 12 هزار و 700 تن است كه در مجموع با اعتبار 13 ميليارد ريال احداث و به بهره برداري رسيده است.
وي افزود: براي احداث روكش آسفالت روستاهاي نوده پشنگ و روشناوند، اصلاح پست و شبكه برق رساني روستايي و توسعه اي.دي.اس.ال مخابراتي نيز در مجموع هفت ميليارد و 130 ميليون ريال هزينه شده است.
در دهه فجر 68 پروژه عمراني با اعتبار 350 ميليارد ريال در شهرستان گناباد به بهره برداري مي رسد.
2095/5132