۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۱۱
کد خبر: 81960632
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: ملت ايران در 22 بهمن اوج بصيرت خود را نشان داد

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان يزد و امام جمعه شهر يزد گفت: ملت قهرمان ايران در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن امسال بار ديگر اوج عزت و بصيرت خود را به جهانيان نشان داد.

به گزارش ايرنا آيت‌الله محمدرضا ناصري در خطبه‌هاي نماز جمعه امرور شهر يزد با تشكر از حضور گسترده آحاد مردم دارالعباده در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن افزود: ملت ايران با هوشياري در عرصه هاي دفاع از انقلاب اسلامي حضور دارند .
وي اظهار داشت: اوج اين حضور و همبستگي راهپيمايي يوم الله 22 بهمن بود كه با مشاركت گسترده مردم انقلابي در كشور و يزد برگزار شد و مردم دلبستگي خود را به نظام الهي نشان دادند.
امام جمعه يزد اظهار داشت: پيام اصلي مشاركت مردم در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن همان حمايت همه جانبه از نظام و انقلاب اسلامي ولايت فقيه است و بايد همواره اين همبستگي و حمايت ها تداوم داشته باشد .
آيت الله ناصري گفت: حضور گسترده مردم درميدان هاي مختلف نظام و انقلاب اسلامي در 37 سال گذشته موجب شكست توطئه هاي استكبار جهاني و حاميان آنها شده و بايد ملت ايران در سايه ولايت فقيه به وظايف خود عمل كنند .
امام جمعه يزد بيان كرد: بر مردم و مسئولان است تا همچنان به عمل به منويات رهبر معظم انقلاب براي تحقق اهداف نظام و ولايت بكوشند كه همين امر يك وظيفه محسوب مي شود .
ناصري افزود: حفظ ارزش هاي فرهنگي انقلاب اسلامي يك تكليف بزرگ است كه تمام مردم و مسئولان بايد بيش از گذشته احساس تكليف كنند كه اين موضوع وجود دارد و بايد تداوم يابد .
وي افزود: انقلاب اسلامي يك عظيه و هديه الهي است كه موجب گسترش موج ببداري اسلامي در سطح جهان و منطقه شده و اين ميراث گرانقدر بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام راحل (ره) است .
امام جمعه يزد در ادامه به اهميت و جايگاه انتخابات در ايران اشاره و گفت: توجه ويژه به منويات رهبر معظم انقلاب در مورد ضرورت رعايت اخلاق انتخاباتي يك وظيفه مهم بر عهده كانديداها و حاميان آنها است .
ناصري اظهار داشت: انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي بايد گسترده ، عالمانه و با رعايت موازين ديني و انقلابي و پرشور برگزار شود و همه بايد براي تحقق آن بكوشند .
وي ابراز اميدواري كرد تا منتخبان مردم در مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي به وظايف قانوني خود عمل كنند .
6197 /1876
۰ نفر