بستر براي خلق حماسه باشكوه هفتم اسفند در استان فراهم است

ياسوج ايرنا- رئيس ستاد انتخابات كهگيلويه و بويراحمد از آمادگي كامل دستگاه هاي اجرائي ، خدمات رسان و امدادي براي كمك به ستاد انتخابات و هيات هاي اجرائي و نظارت در روزهاي باقي مانده و ايجاد بستر مناسب براي خلق حماسه باشكوه در روز هفتم اسفند در اين استان خبر داد.

به گزارش ايرنا، فتاح محمدي روز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات كهگيلويه وبويراحمد افزود: با توجه به شرايط توپوگرافي، سخت گذر بودن و پراكندگي روستاها نيز تمهيدات لازم بويژه در روز انتخابات فراهم است.
وي تصريح كرد: تمامي امكانات و بسترهاي فني و مخابراتي حتي در دورترين نقطه روستايي و عشايري نيز آماده شده است.
محمدي با بيان اينكه بيش از 51 درصد صندوق هاي آرا در استان سيار و 49 درصد نيز ثابت است، تعداد افراد تاييد صلاحيت شده نهايي در استان را 61 نفر اعلام كرد.
وي تصريح كرد: از اين تعداد 21 نفر در حوزه بويراحمد و دنا ، 30 نفر در حوزه شهرستان هاي كهگيلويه، چرام، بهمئي و لنده و 10 نفر نيز در حوزه انتخابيه باشت و گچساران است.
محمدي تعداد افراد واجد شرايط راي دادن در استان را نيز حدود 495هزار نفر در استان كهگيلويه و بوير احمد دانست و گفت: از اين تعداد 12 هزار نفر راي اولي هستند.
رئيس ستاد انتخابات كهگيلويه و بويراحمد تصريح كرد: نظارت هاي لازم از سوي نهادهاي مربوطه و متوليان امر بر نحوه تبليغات كانديداهاي انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در اين استان با جديت انجام مي شود.
وي با اشاره به شروع تبليغات انتخاباتي داوطلبان دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از نامزدها و هواداران آنها خواست با رعايت موازين و اخلاق و به دور از تعصبات قومي و قبيله اي از تخريب و توهين نسبت به رقيبان و ساير نامزدها خودداري كند.
در اين نشست نيز دستگاه هاي اجرائي و خدمات رسان براي همكاري با ستا انتخابات استان در خلق حماسه باشكوه هفتن اسفند اعلام امادگي كردند.
استان كهگيلويه وبويراحمد با 700هزار نفر جمعيت داراي سه كرسي مجلس شوراي اسلامي است.
3016/6162