۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۰۹
کد خبر: 81980199
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت مهاباد: مردم آگاهانه در انتخابات شركت كنند

مهاباد- ايرنا- امام جمعه موقت شهرستان مهاباد گفت: مردم در اين صحنه مهم سياسي آگاهانه شركت كرده و فرد مورد نظر خود را از روي تحقيق انتخاب كنند.

ماموستا ملايحيي اسماعيلي در آئين نماز جمعه اين هفته مهاباد در مسجد جامع اين شهرستان با تاكيد بر شركت همه مردم در انتخابات و با بيان اهميت حضور گسترده مردم در اين انتخابات افزود: مردم در كنار حضور حداكثري، بايد افرادي اصلح و شايسته را انتخاب و روانه مجلس كنند.
وي اضافه كرد: بايد كساني براي خدمت به مردم انتخاب شوند كه داراي لياقت و شايستگي لازم بوده و خادم نظام و مردم باشند.
ماموستا اسماعيلي با اشاره به رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در زمينه انتخاب افراد اصلح براي مجلس شوراي اسلامي گفت: فرمايش معظم له علاوه بر انتخابات امسال كشور، بايد در تمام زمينه ها در نظر گرفته شود.
وي افزود: دين اسلام نسبت به امر گزينش توجه ويژه اي دارد به طوري كه در قرآن كريم نيز نسبت به مساله انتخاب و گزينش و واگذار كردن مسئوليت به افراد بر اساس شايستگي و صلاحيت تاكيد شده است.
ماموستا اسماعيلي با بيان اينكه حضور پرشور مردم در انتخابات اميد دشمنان نظام و انقلاب را به نااميدي تبديل خواهد كرد، گفت: تجربه دوره هاي گذشته برگزاري انتخابات به ما نشان داده كه هر چه حضور مردم در صحنه انتخابات بيشتر باشد، اقتدار و صلابت نظام نيز در عرصه هاي مختلف بين المللي بيشتر مي شود.
وي با قدرداني از حضور پرشور مردم مهاباد در نخستين ساعات آغاز انتخابات افزود: مردم هميشه در صحنه اين خطه از همان ساعت هاي آغاز راي گيري در شعبه ها حضور يافتند و ثابت كردند كه مي خواهند هفتم اسفند ماه را به جشن و حماسه ملي تبديل كنند.
وي اظهار كرد: سه ضلع شوم استكبار، تروريست ها و دشمنان انقلاب همواره در كمين نظام و انقلاب ما هستند كه حضور همه جانبه مردم ايران اسلامي و همبستگي و وحدت آنها را كم رنگ نشان دهند ولي مردم توطئه اين مثلث شوم را تاكنون خنثي ساخته اند.
امام جمعه موقت مهاباد با اشاره به حمايت استكبار از گروه هاي تروريستي همچون داعش و تكفيري ها نيز گفت: اين گروهك هاي ترويستي كه با نام اسلام دست به وحشيانه ترين جنايات مي زنند، قصد دارند چهره اسلام را در جهان مخدوش ساخته و بين مسلمانان جدايي و تفرقه به راه اندازند.
وي همه مسلمانان جهان را به وحدت و همبستگي فراخواند و از مردم ايران اسلامي نيز خواست تا همواره با اتحاد و همدلي خود نقشه هاي شوم دشمنان را نقش برآب سازند.
شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.
6185/1905