۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۲۳:۰۰
کد خبر: 81986581
T T
۰ نفر
تیم فوتبال سپاهان مغلوب النصر امارات شد

اصفهان - ایرنا - تیم فوتبال فولاد مباركه سپاهان در هفته دوم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا مغلوب تیم النصر امارات متحده عربی شد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار كه سه شنبه شب از گروه اول لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در ورزشگاه آل مكتوم دبی برگزار شد تیم النصر امارات موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم سپاهان را شكست دهد.
گل های تیم النصر امارات در دقیقه 57 توسط نیلمار داسلیوا بازیكن برزیلی و در دقیقه 4+90 توسط جوناتان پترویبا بازیكن اهل بوركینافاسو این تیم از روی نقطه پنالتی به دست آمد.
در دیگر دیدار این گروه امشب، تیم های الاتحاد عربستان سعودی و لوكوموتیو ازبكستان در ورزشگاه ملك عبدالله شهر جده به مصاف هم می روند.
در گروه یك لیگ قهرمانان باشگاهای آسیا تیم های سپاهان ایران و النصر امارات هر یك با دو بازی صاحب سه امتیاز هستند و تیم های لوكوموتیو ازبكستان و الاتحاد عربستان از یك بازی هر یك دارای یك امتیاز می باشند.
تیم فوتبال سپاهان در دیدار رفت كه سه شنبه گذشته در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد،توانست با نتیجه دو بر صفر تیم النصر امارات عربی متحده را شكست دهد.
تیم الاتحاد عربستان سعودی نیز سه شنبه گذشته در تاشكند موفق شد تیم لوكوموتیو ازبكستان را با نتیجه یك بر یك متوقف كند.
تیم فوتبال سپاهان در هفته سوم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا 25 اسفند ( 15 مارس ) در تاشكند به مصاف تیم لوكوموتیو ازبكستان می رود و در همین چارچوب تیم النصر امارات در جده با تیم الاتحاد عربستان سعودی دیدار می كند.
لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در هشت گروه چهار تیمی برگزار می شود و دو تیم برتر هر گروه، به مرحله یك هشتم نهایی این رقابت ها كه از ماه مه میلادی آغاز می شود، صعود خواهند كرد.
16 تیم راه یافته به این مرحله دیدار را بصورت رفت و برگشت برگزار می كنند و هشت تیم برتر به مرحله بعدی راه خواهند یافت .
شبك**2093 **1917
۰ نفر