۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹
کد خبر: 81989288
T T
۰ نفر
جانشين فرمانده سپاه قدس: شهداي فاطميون گاه از شهداي دفاع مقدس هم جلوترند

مشهد- ايرنا- جانشين فرمانده سپاه قدس گفت: شهداي فاطميون در برخي زمينه ها حتي از شهداي دوران دفاع مقدس هم جلوترند.

به گزارش ايرنا سردار اسماعيل قاآني شامگاه پنجشنبه در آيين بزرگداشت سرداران عليرضا توسلي (ابوحامد) و رضا بخشي(فاتح) از بنيانگذاران لشگر فاطميون افزود:علت اين تقدم آن است كه در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما در درون سرزمين خودمان مي جنگيدند و دفاع از اين جغرافيا دفاع از شرف اسلامي مان بود.
وي گفت: امروز اما دليرمردان معنوي اسلام و شيعه و فرزندان معنوي رسول الله (ص) و اميرالمومنين (ع) در هر نقطه جغرافيايي كه دفاع از اسلام ضرورت داشته باشد حضور مي يابند و رزمندگان لشگر فاطميون جزو برجستگان اين ايثار بزرگند.
لشگر فاطميون متشكل از رزمندگان شيعي افغانستاني است كه براي حفظ حرم حضرت زينب سلام الله عليها در سوريه با گروههاي تكفيري، از جمله داعش جهاد مي كنند.
سردار قاآني افزود: رزمندگان فاطميون كساني اند كه دو مهاجرت پشت سر و دو دوره مبارزه را پشت سر هم داشته اند، يك بار مهاجرت از افغانستان به ايران و بار ديگر مهاجرت از ايران به سوريه.
وي گفت: آنها در يك دوره از سرزمين خود با شهامت دفاع كردند كه سردار شهيد عليرضا توسلي (ابوحامد) از جلوداران آن جهاد بود و امروز كه دفاع از اسلام نياز به مجاهد و مجاهدت پيدا كرده باز اين دليرمرد وهمراهانش هزاران كيلومتر دورتر از وطن خود در مرحله دوم مهاجرت الي الله خود حضور يافتند.
در اين آيين كه خانواده هاي شهداي مدافع حرم لشگر فاطميون هم حضور داشتند وداع با پيكر پاك دو شهيد مدافع حرم 'محمد صفري' و 'محمد رحماني' انجام شد.
1922/5132
۰ نفر