۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۱۳
کد خبر: 81990661
T T
۰ نفر
80 پروژه عمراني نيمه تمام سلماس در دو سال آتي به بهره برداري مي رسد

اروميه- ايرنا- فرماندار شهرستان سلماس گفت: 80 پروژه عمراني در اين شهرستان مراحل اجرايي خود را طي مي كند و تا دو سال آينده به بهره برداري مي رسد.

مسعود حاج عليلو در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، با اشاره به عملكرد خوب دولت تدبير و اميد در شهرستان سلماس اظهار كرد: به رغم مشكلات مالي دولت و به تبع آن كاهش فعاليت هاي عمراني و زيرساختي، با مديريت بدون پول دولت تدبير و اميد پروژه هاي شاخص شهرستان سلماس در حال اجراست.
وي با بيان اينكه در سالجاري ميزان اعتبارات عمراني شهرستان سلماس به ارزش 236 هزار و 269 ميليون ريال به 116 پروژه عمراني و زيرساختي اختصاص يافته است، افزود: مسئولان شهرستان عزم خويش را جزم كرده اند تا با مديريت جهادي طرح هاي نيمه تمام را در صورت تخصيص اعتبار، تكميل و به بهره برداري برسانند.
فرماندار سلماس ادامه داد: طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته، 38 طرح بالاي 80 درصد پيشرفت فيزيكي و 40 طرح با پيشرفت فيزيكي50 تا 80 درصد، با تزريق منابع مالي مناسب، قابليت و آمادگي افتتاح و رسيدن به مرحله بهره برداري تا دو سال آينده را خواهد داشت.
حاج عليلو احداث ندامتگاه 500 نفري سلماس، ساختمان سد زولا، ساختمان شبكه آبياري و زهكشي زولا، ساختمان شبكه آبياري و زهكشي دريك، ايجاد تاسيسات فاضلاب شهر سلماس، احداث بيمارستان 220 تختي سلماس، احداث بزرگراه صوفيان ـ سلماس و پروژه احداث استاديوم پنج هزار نفري را از پروژه هاي مهم اين شهرستان براي تخصيص اعتبار ذكر كرد.
به گزارش ايرنا، شهرستان سلماس با 200 هزار نفر جمعيت در شمال استان آذربايجان غربي و 90 كيلومتري اروميه واقع شده است و در محدوده اين شهرستان، 85 كيلومتر مرز مشترك بين دو كشور جمهوري اسلامي ايران و تركيه وجود دارد.
3214/1905