۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۸:۰۸
کد خبر: 81995954
T T
۰ نفر
تردد خودرو شخصي در جمعه غريبان در باغ فردوس كرمانشاه ممنوع است

كرمانشاه – ايرنا – مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري كرمانشاه از ممنوعيت تردد خودرو شخصي در باغ فردوس در جمعه غريبان و جمعه آخر سال خبر داد.

حجت الاسلام احمد شيرين سخن روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: به همين منظور براي سهولت در رفت و آمد و تردد شهروندان و زائران اهل قبور در جمعه غريبان و جمعه آخر سال 30 دستگاه خودروي ون به خدمات رساني خواهند پرداخت.
وي به خدمت رساني و جا به جايي زائران اهل قبور توسط سه دستگاه اتوبوس در اين دو روز خبر داد و افزود: اين اتوبوس ها براي جابجايي شهروندان از باغ فروس تا بهشت زهرا (س) در نظر گرفته شده است.
اين مسئول تصريح كرد: زائران در اين دو روز مي توانند با استفاده از تانكرهاي آب كه در نقاط مختلف قرار مي گيرد براي شست و شوي قبور استفاده كنند.
به گفته مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري كرمانشاه، علاوه براين دفترك هايي به منظور راهنمايي زائران در محوطه طراحي شده و متقاضيان مي توانند براي بيان سوالات شرعي به ايستگاه هاي فرهنگي مراجعه كنند.
قرارگيري سرويس هاي بهداشتي به صورت سيار، استفاده از تابلوهاي راهنمايي براي تعيين مسيرهاي تردد و جلوگيري از حضور دستفروشان در محوطه آرامستان ها از ديگر برنامه ها مي باشد.
جمعه غريبان امسال مصادف با 20 اسفند و جمعه آخر سال با 27 اسفند ماه مصادف شده است.
سازمان آرامستان هاي (باغ فردوس) آرامستان مركزي شهر كرمانشاه است.
7460/8066