۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۰۶
کد خبر: 81998924
T T
۰ نفر

راشد يزدي:شهدا قلب تپنده تاريخ هستند

۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۰۶
کد خبر: 81998924
راشد يزدي:شهدا قلب تپنده تاريخ هستند

سميرم، اصفهان- ايرنا- حجت الاسلام راشد يزدي كارشناس مباحث اخلاقي و اجتماعي گفت: شهدا قلب تاريخ بشريت و محور همه حركت هاي خالص براي خدا و بيداري بشر هستند.

به گزارش ايرنا، اين كارشناس فرهنگي روز جمعه در يادواره سرداران و 100 شهيد شهر ونك سميرم اظهار كرد: بهترين مرگ، مرگ سرخي است كه شهدا با خونشان آن را جاودانه مي كنند.
وي تاكيد كرد:عالمان و شهدا با مرگ از بين نمي روند، آثار و فوايد آنان در جامعه باقي خواهد ماند و پايه هاي استوار انقلاب با خون پاك شهدا محكم و پايدار خواهد ماند.
حجت الاسلام راشد يزدي افزود: اگر جوانان ما تن به تانك و گلوله نمي دادند امروز ما اين آرامش، امنيت و آسايش را نداشتيم و همه بايد قدردان و شكرگذار اين نعمت بزرگ الهي باشيم.
وي گفت: ما وارثان خون پاك شهدا هستيم كه براي دفاع از اسلام قدم برداشتند و امروز بايد ما از عدالت در جامعه دفاع كنيم و اجازه ندهيم كه حق مظلومي پايمال شود.
حجت الاسلام راشد يزدي اهتزاز مقتدرانه و استوار پرچم ايران را مديون خون پاك شهدا دانست و گفت: منطقه ونك با تقديم 100شهيد يكي از مراكز انتشار نور و بركت در كشور است و همچون نگيني بر تارك سرخ شهادت در اين سرزمين مقدس مي درخشد.
شهر ونك در فاصله 32 كيلومتري غرب سميرم و 190 كيلومتري جنوب غربي استان اصفهان واقع شده است.
7147/ت/ 6022