۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰
کد خبر: 82004419
T T
۰ نفر
آغاز طرح ايمني و سلامت مسافران نوروزي در تربت حيدريه

تربت حيدريه- ايرنا- معاون مديرعامل و رئيس جمعيت هلال احمر تربت حيدريه گفت: طرح ايمني و سلامت مسافران نوروزي با حضور 500 نفر از جوانان، امدادگران و داوطلبان اين جمعيت آغاز شد.

رضا مومن زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين طرح كه 21 روز ادامه خواهد داشت، امدادگران در قالب سه پايگاه ثابت و سه پايگاه سيار در مبادي ورودي و خروجي تربت حيدريه به مسافران نوروزي خدمات ارائه مي كنند.
وي مكان استقرار پايگاههاي ثابت را ميادين جهاد، 22 بهمن و پارك شهيد خاكسار و محل خدمات دهي گروه هاي سيار را بوستانهاي شهري و مراكز تفريحي و گردشگري عنوان كرد.
وي گفت: علاوه بر گروههاي ويژه نوروزي؛ چهار پايگاه ثابت امداد و نجات جاده اي در كامه، گرماب، محمودآباد زاوه به همراه تجهيزات كامل امدادي در جاده هاي شهرستان تربت حيدريه به صورت شبانه روزي به خدمت رساني به مسافران و زائران مشهدالرضا (ع) مشغول هستند.
مومن زاده با بيان اينكه پايگاه هاي هلال احمر در مواقع بحراني نيز خدمات لازم در خصوص اسكان اضطراري را به مسافران ارائه مي دهند، افزود: 20 هزار نسخه بروشور و برگه هاي راهنمايي منتشر شده كه در طول اجراي طرح، بين مسافران نوروزي توزيع مي شود.
جمعيت هلال احمر تربت حيدريه داراي سه پايگاه ثابت در مناطق گرماب، كامه و زاوه، است.
مركز شهرستان 250 هزار نفري تربت حيدريه در 150 كيلومتري جنوب غربي مشهد قرار دارد.
5132/6121