۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۲۲:۳۶
کد خبر: 82007214
T T
۰ نفر
روشنایی بلوار جمهوری اسلامی شهر كرمان بهینه سازی شد

كرمان - ایرنا - پروژه بهینه سازی روشنایی بلوار جمهوری اسلامی شهر كرمان حد فاصل میدان آزادی تا پل راه آهن با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

مدیرعامل شركت توزیع برق شمال استان كرمان شامگاه جمعه در این آیین گفت: طی صورتجلسه مورخ 17 اسفند 93 كه در خصوص نورپردازی معابر شهر كرمان ساعت یك بامداد در اتاق استاندار منعقد شد، با برنامه ریزی های صورت گرفته و استفاده از پتانسیل های داخل استان، فعالیت و مطالعه آغاز شد.
محمود شهبا با تاكید بر اینكه برای اجرای این طرح یك و نیم میلیارد تومان هزینه شده است افزود: یكی از نكات بارز این پروژه این بوده كه با همكاری شهرداری و استفاده از پتانسیل بخش خصوصی اجرایی شده اما همچنان پروژه روشنایی در برخی از بخش ها و باندهای تندرو و كندرو ادامه دارد.
وی گفت: پروژه نورپردازی معابر همچنان در سطح شهر كرمان از جمله میدان شهدا، مسجد جامع، حوزه علمیه ابراهیمیه و بادگیرهای شهر كرمان نیز در دستور كار این شركت می باشد.
به گزارش روابط عمومی استانداری كرمان پروژه بهینه سازی روشنایی بلوار جمهوری اسلامی حدفاصل میدان آزادی تا پل راه آهن در سه فاز اجرا شده كه مشخصات این پروژه به شرح زیر است:
فاز یك: حد فاصل میدان آزادی تا پل غدیر
مشخصات طرح: تبدیل 133 دستگاه چراغ 150 وات بخار سدیم به 120 وات LED
مزایای طرح:
1-صرفه جویی 17 هزار كیلو وات ساعت انرژی در ساعت
2-بهبود شدت و یكنواختی روشنایی
از محل اعتبارات شركت توزیع برق شمال استان كرمان

فاز دوم: حدفاصل پل غدیر تا پل راه آهن
مشخصات طرح: تبدیل 146 دستگاه چراغ 250 وات بخار سدیم به 120 وات LED
مزایای طرح:
1-صرفه جویی 75 هزار كیلو وات ساعت انرژی در ساعت
2- بهبود شدت و یكنواختی روشنایی
با مشاركت شهرداری كرمان، شركت توزیع برق شمال استان كرمان و بخش خصوصی

فاز سوم: حدفاصل میدان آزادی تا پل غدیر
مشخصات طرح: تبدیل 133 دستگاه چراغ 70 وات بخار سدیم به 90 وات LED
مزایای طرح:
1-بهبود شدت و یكنواختی روشنایی
2-افزایش امنیت عمومی
3-با مشاركت شهرداری كرمان، شركت توزیع برق شمال استان كرمان و بخش خصوصی
بلوار جمهوری اسلامی از خیابان های اصلی و پر رفت و آمد شهر كرمان و یكی از ورودی های این شهر برای مسافران دیار كریمان است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون عمرانی استاندار كرمان، مشاور عالی استاندار، شهردار كرمان و شماری دیگر از مسئولان استانی و شهری نیز در این آیین حضور داشتند.
3028