۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۰۳
کد خبر: 82037756
T T
۰ نفر
بازگشايي جاده خلخال - پونل؛تردد بين استان اردبيل و گيلان در  اين جاده از سرگرفته شد

اردبيل - ايرنا - رييس اداره راه و شهرسازي خلخال از بازگشايي راه مسدود شده از برف خلخال (جنوب استان اردبيل )به پونل (استان گيلان ) خبرداد.

محمد قرباني روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين جاده از پاييزگذشته به دليل ريزش سنگين برف و احتمال ريزش بهمن مسدود شده بود.
او گفت: از مسير80 كيلومتري جاده خلخال به پونل 20 كيلومتر در داخل حوزه استحفاظي خلخال و 60 كيلومتر در داخل حوزه شهرستان رضوانشهر گيلان بوده و راهداري اين 60 كيلومتر از سال گذشته و از سوي وزارت راه و شهرسازي در اختيار اداره راه و شهرسازي رضوانشهر قرار گرفته است.
دكتر بشير خالقي ، منتخب مردم شهرستان هاي خلخال و كوثر در مجلس نيز با قدرداني از همكاري مسوولان اداره كل راه و شهرسازي و پليس راه استان گيلان در بازگشايي و اجازه عبور خودروها از مسير مسدود شده جاده خلخال به پونل گفت: عمليات بازگشايي ، برفروبي و جمع آوري دپوهاي مبادي ورودي جاده در حوزه گيلان به دنبال تشكيل جلسه اي با مسوولان استان گيلان در هفته گذشته امكان پذير شد.
او اظهار كرد: براي واگذاري نگهداري جاده خلخال به پونل از شهر خلخال تا گردنه زندانه در داخل حوزه استحفاظي استان گيلان از طريق وزارت راه و شهرسازي تلاش خواهد شد.
مسير خلخال ، پونل از هفت ماه پيش به دليل انباشته شدن برف مسدود شده بود.
شهرستان خلخال در 105 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.
7119/6018/6016
۰ نفر