۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۰۲
کد خبر: 82052056
T T
۰ نفر
آماده برگزاري انتخاباتي پرشور و سالم در مرحله دوم هستيم

سنندج- ايرنا- فرماندار مريوان با اشاره به در پيش بودن مرحله دوم انتخابات در جمعه آينده گفت: آماده برگزاري انتخاباتي پرشور و سالم در مرحله دوم در مريوان هستيم.

محمد فلاحي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با تمهيدات و مشاركت همه دستگاه هايي اجرايي اين شهرستان هيچ مشكلي در خصوص برگزاري سالم و پرشور مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخاباتي شهرستان مريوان و سروآباد وجود ندارد.
رئيس هيات اجرايي انتخابات مريوان با اشاره به اينكه در دور اول انتخابات در هفت اسفند 94 مشاركت و شور مردم در مريوان كم نظير بود يادآور شد: تمام تمهيدات براي برگزاري مطلوب انتخابات در مريوان انديشيده شده است و اميدواريم ميزان مشاركت مردم و شهروندان همچون مرحله اول چشمگير و پرشور باشد.
فرماندار مريوان خاطرنشان كرد: هرگونه فعاليت غير قانوني عليه نامزدها توسط مديران اجرايي و يا عوامل اجرايي انتخابات را رصد مي‌ كنيم و در صورت مشاهده قاطعانه برخورد خواهيم كرد.
فلاحي ادامه داد: رقابت خوب و سالم انتخاباتي در مرحله دوم در شهر مريوان وجود دارد و پيش‌ بيني مي‌شود استقبال خوبي توسط مردم از اين انتخابات شود.
وي در پايان با اعلام آمادگي شهرستان مريوان براي برگزاري يك انتخابات خوب در دور دوم، گفت: 127شعبه براي برگزاري انتخابات در حوزه انتخابيه مريوان پيش‌بيني شده و تعرفه لازم نيز آماده و توزيع شده است.
اميد كريميان و منصور مرادي به مرحله دوم انتخابات در حوزه هاي مريوان وسروآباد راه يافته اند .
مريوان در 130كيلومتري غرب سنندج واقع شده است.
7451/6108