۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۲۴
کد خبر: 82056094
T T
۰ نفر

فرماندار:جوانان و ورزش اولويت تخصيص اعتبارات در هرسين

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۲۴
کد خبر: 82056094
فرماندار:جوانان و ورزش اولويت تخصيص اعتبارات در هرسين

كرمانشاه - ايرنا - فرماندار هرسين گفت: يكي از اولويت‌هاي تخصيص اعتبارات اين شهرستان در سال جاري، حوزه ورزش و جوانان است كه در راستاي كيفيت بخشي و توسعه اماكن ورزشي اقدامات لازم صورت گيرد.

به گزارش ايرنا، ياور محمدي روز شنبه در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان هرسين كه با حضور مديركل و معاونان اداره كل ورزش و جوانان كرمانشاه در فرمانداري برگزار شد، خواستار توسعه ورزش همگاني و فرهنگ سازي هدفمند در جهت حضور و تقويت فضاي ذهني بانوان به منظور نقش آفريني آنان در سطح اين شهرستان شد.
وي اظهار كرد: بررسي ها بيانگر اين است كه رسيدگي به توسعه ورزش بر حوزه فرهنگي آن غلبه دارد از طرفي به علت نياز نسل جديد و به منظور هدايت نسل جوان و درك شرايط روحي و رواني آنان مي بايستي به حوزه فرهنگي و اجتماعي توسط اداره ورزش و جوانان توجه بيشتري واقع شود.
فرماندار هرسين با تاكيد بر راه اندازي هسته هاي مشاوره مؤثر در سطح شهرستان اشاره كرد و افزود: راه اندازي اين هسته، به خصوص در سطح مدارس به منظور به حداقل رسانيدن آسيب هاي اجتماعي در جامعه و درك مسائل مربوط به جوانان بسيار موثر خواهد بود.
اين مقام مسوول اظهار داشت: آماده سازي خوابگاه ورزشي و تجهيز آن گامي بسيار مهم در جهت برگزاري مسابقات ملي در سطح شهرستان خواهد بود.
مديركل ورزش و جوانان استان كرمانشاه نيز گفت: رسيدگي به وضعيت فرهنگي جوانان از دغدغه ها و اولويت هاي مهم اين كل است و خواستار نقش بيشتر پيشكسوتان در حوزه فرهنگي و حل مسائل و مشكلات ورزشي شد.
مجتبي جوهري تصريح كرد: در هرسين استعدادهاي نهفته فراواني وجود دارد كه به بعنوان يك ظرفيت مي بايست مدنظر قرار گيرد و تمام تلاش خود را در جهت حل مشكلات هيات هاي ورزشي و توسعه ورزش در اين شهرستان به كار خواهيم گرفت.
وي ادامه داد: با توجه به كمبود نقدينگي و اعتبارات، ورزشكاران استان كرمانشاه در سطح كشوري و جهاني مقام هاي حائز اهميتي بدست آوردند.
مديركل اداره ورزش و جوانان استان كرمانشاه در پايان اظهار داشت: با بسيج امكانات و استفاده از ظرفيت هاي ادارات سطح شهرستان و تجارب ارزنده پيشكسوتان و با همكاري يكديگر ضمن حل مسائل، معضلات و اجابت خواسته هاي ورزشكاران هرسين زمينه رشد و توسعه ورزشي و فرهنگي را براي جوانان به ارمغان بياوريم.
شهرستان هرسين در 44 كيلومتري شرق كرمانشاه قرار دارد.
7447/8066