۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱:۲۷
کد خبر: 82063595
T T
۰ نفر
درگيري در ديدار نهايي رقابت هاي ليگ فوتبال نوجوانان كشور

گناوه-ايرنا- دريكي از ديدارهاي مرحله نهايي رقابت هاي ليگ فوتبال نوجوانان كشور بين تيم هاي شاهين بروجرد و اميد گناوه پس از پايان بازي درگيري و تنش رخ داد.

به گزارش ايرنا، درگيري در اين ديدار كه جمعه شب در استاديوم شهيد سراجي گناوه برگزار و پس از اينكه داور يك پنالتي مشكوك به سود تيم بروجرد گرفت و به گل رسيد، شروع شد.
بازيكنان و كادر فني تيم اميد گناوه قبل از زدن اين ضربه پنالتي به شدت نسبت به اعلام آن ازسوي داور اعتراض و عقيده داشتند كه تصميم اشتباهي گرفته است.
اين پنالتي در اواخر وقت اضافي نيمه دوم كه داور 7 دقيقه منظور كرده بود و اميد گناوه 3 بر يك جلو بود به گل تبديل شد.
كادر فني تيم اميد اعلام زمان 7 دقيقه وقت اضافي را زياد دانستند و معتقد بودند كه اين زمان با وقت هاي تلف شده بازي خيلي زياد است.
اين اتفاق و پنالتي جنجالي سبب شد تا يكي از كادرفني تيم اميد نيز با داور درگير شود.
تنش بين بازيكنان زماني شدت گرفت كه يكي از بازيكنان بروجرد پس از به ثمررساندن پنالتي به قصد آوردن توپ به وسط زمين خود را پس از مانع شدن بازيكنان حريف به طوري كه وانمود كرد ضربه اي به صورتش خورده خود را در درون دروازه حريف روي زمين انداخت.
درگيري بين بازيكنان و نيمكت نشينان و تماشاگران دو تيم چند دقيقه اي به شدت طول كشيد و صحنه اي تاسف بار در ورزشگاه ديده شد به گونه اي كه چند نفر مصدوم شدند.
براساس مشاهده خبرنگار ايرنا از پشت فنس ورزشگاه چند تماشاگر و بازيكن و كادر فني تيم اميد گناوه و حتي رئيس هيات فوتبال اين شهر بر اثر سنگ پراني تيم حريف دچار مجروحيت شدند اما به دليل مسايل بوجود آمده نتوانست به داخل زمين ورود تا وضعيت بازيكنان بروجرد را از نزديك رويت كند.
اين درگيري زماني كه نيروي انتظامي اگرچه با تاخير حضور يافت به پايان رسيد و بازيكنان تيم بروجرد را به بيرون از ورزشگاه انتقال دادند.
ناظراين بازي گفت: داور ديدار سوت پايان را با نتيجه 3 بر2 به سود تيم اميد گناوه زده بود كه اين درگيري رخ داد.
شهرياري افزود : اتفاقات اين ديدار در گزارشي به فدراسيون فوتبال ارايه مي شود.
وي گفت: دراين ديدار دو مامور نيروي انتظامي نيز حضور داشتند اما آنان قادر به كنترل اين درگيري نبودند.
رئيس هيات فوتبال گناوه هم گفت: درحالي كه دراتاق هيات نشسته بودم سنگي به شيشه پنجره اصابت و به صورتم برخورد كرد.
وي افزود: باتوجه به درگيري قبل از اين ديدار بين تيم هاي ايران جوان بوشهر و مس رفسنجان از نيروي انتظامي خواسته بوديم كه ماموران بيشتري به محل ورزشگاه اعزام كند.
دو تيم مس رفسنجان و ايران جوان بوشهر نيز قبل از اين ديدار به مصاف هم رفتند كه درپايان اين بازي پربرخورد نماينده رفسنجان با نتيجه دو برصفر به پيروزي رسيد.
دراين ديدار نيز درگيري شديدي بين بازيكنان دو تيم رخ داد كه داور 2 بازيكن تيم رفسنجان و 2 بازيكن تيم ايران جوان بوشهر را از زمين اخراج كرد.
پس از پايان دومين روز اين رقابت ها تيم مس رفسنجان با 6 امتياز در صدر گروه خود و تيم اميد گناوه با 4 امتياز در رده دوم قرار گرفت.
تيم ايران جوان بوشهر نيز با يك امتياز در رده دوم و شاهين بروجرد بدون امتياز در رده سوم قرار دارند.
دو تيم اين رقابت ها به ليگ برتر راه مي يابند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
شبك 6164 / 1064
۰ نفر