۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۸:۳۴
کد خبر: 82068144
T T
۰ نفر

یادواره شهدای مدافع حرم در سبزوار برگزار شد

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۸:۳۴
کد خبر: 82068144
یادواره شهدای مدافع حرم در سبزوار برگزار شد

سبزوار- ایرنا- یادواره شهدای مدافع حرم با عنوان 'از حرم تا بهشت' دوشنبه شب با حضور جمعی از دانشگاهیان، دانشجویان، مسوولان و اقشار مختلف مردم در دانشگاه حكیم سبزواری برگزار شد.

یكی از رزمندگان مدافع حرم در این مراسم گفت: داعش و سایر گروهكهای تروریستی در منطقه تنها به دنبال پیاده كردن اهداف رژیم صهیونیستی و آمریكا هستند.
حسین روشن ضمیر افزود: برای داعش شیعه و یا سنی معنا ندارد زیرا هدف نهایی آنها مخدوش كردن چهره اسلام واقعی و نابودی كامل آن است.
وی ادامه داد: امروز تفكر مقاومت اسلامی در جبهه های نبرد با داعش فراگیر شده و بخشی از آن مدیون حضور مدافعین حرم در جبهه های نبرد با تكفیری ها است.
این رزمنده جبهه مقاومت گفت: مدافعان حرم نه تنها برای حفظ حرم اهل بیت(ع) و دفاع از حریم ایران اسلامی بلكه برای نجات تمام دنیا از فراگیر شدن تفكر داعشی می جنگند.
منتخب مردم شهرستانهای سبزوار،جوین ،جغتای ،خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: آمریكا در تلاش برای حفظ و تشكیل گروهكهای تروریستی جدید در منطقه است.
حسین مقصودی افزود: آمریكاییها از قدرت گیری كشورهای اسلامی می ترسند و این موضوع سبب شده به سمت افزایش گروهكهای تروریستی و راه اندازی جنگ های نیابتی بروند.
وی ادامه داد: در گذشته برخی از كشورهای عرب گروههای تكفیری را به عنوان گروههای جهادی در منطقه معرفی می كردند اما امروز به بركت جمهوری اسلامی ایران، ماهیت آن گروهكهای تروریستی روشن شده و ملتهای مسلمان آنها را به عنوان تروریستهای تكفیری می شناسند.
منتخب مردم شهرستانهای سبزوار،جوین ،جغتای ،خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی افزود: مهمترین اقدام در جلوگیری از رشد این گروهكها بصیرت افزایی و شناساندن آنها به آحاد جامعه اسلامی است.
وی همچنین یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی داشت و گفت: برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم به تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه كمك می كند.
در این مراسم از خانواده شهیدان مدافع حرم دامرودی و شمس آبادی و نیز احمد پورمعظمی جانباز مدافع حرم تجلیل شد.
8144/7499/1858