۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۳۶
کد خبر: 82068234
T T
۰ نفر
استاندار چهارمحال و بختياري:دولت از خدمت رساني به مناطق محروم دريغ نمي كند

شهركرد – ايرنا – استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دولت تدبير و اميد، از خدمات رساني به مناطق محروم، دورافتاده و توسعه نيافته دريغ نمي كند.

به گزارش ايرنا، قاسم سليماني دشتكي،در سفر يك روزه خود به همراه تعدادي از مسوولان چهارمحال و بختياري به بخش بازفت، از توابع شهرستان كوهرنگ، در جمع مردم روستاهاي لبد و گزستان از توابع اين بخش اظهار داشت:در مدت فعاليت دولت يازدهم، اعتبارات قابل قبولي به زيرساخت هاي بخش بازفت اختصاص يافته است.
وي تأكيد كرد:با اختصاص اين اعتبارات، وضعيت آبرساني، جاده ها، بهداشت و درمان، آموزش، كشاورزي و امور اقتصادي، فرهنگي و سياسي در نقاط مختلف چهارمحال و بختياري، از جمله بخش بازفت متحول شده است.
سليماني دشتكي افزود: آغاز عمليات اجرايي تونل چري در مسير ارتباطي بخش بازفت چهارمحال و بختياري به مسجد سليمان در خوزستان، يكي از اقدامات مهم و اساسي دولت يازدهم است كه سرعت بخشي به روند توسعه در استان و اين بخش را به دنبال دارد.
وي تصريح كرد: اين پروژه تا چهار سال ديگر بهره برداري مي شود و زمينه تسريع در امور توسعه اي چهارمحال و بختياري و بخش بازفت در بخش هاي مختلف را فراهم مي كند.
استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: آغاز عمليات اجرايي گازرساني روستاهاي واقع در مسير دوآب صمصامي تا تاراز، از ديگر اقدامات دولت تدبير و اميد در خدمات رساني به مناطق سخت گذر، محروم و دورافتاده به شمار مي رود.
وي اضافه كرد: البته مسوولان چهارمحال و بختياري در تلاشند تا سال آينده گازرساني به دوآب صمصامي و تا دو سال ديگر، گازرساني به بازفت را به طور كامل انجام دهند.
سليماني دشتكي ،در بخش ديگري از سخنان خود به نتيجه رسيدن برجام را باعث روشن شدن موتور محركه پيشرف كشور در بخش هاي مختلف دانست و عنوان داشت: بر همين اساس، وضعيت كشور و چهارمحال و بختياري امسال متحول مي شود.
وي اظهار كرد: افزايش اشتغال، كاهش نرخ بيكاري، حفظ اشتغال موجود، رونق اقتصادي و رشد شاخص هاي توسعه اي، از مهمترين برنامه هاي مسوولان كشور و چهارمحال و بختياري در سال جاري است.
استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: تحقق اهداف مورد نظر مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، در سال جاري كه از سوي ايشان به نام اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نامگذاري شده، از اولويت هاي مسوولان چهارمحال و بختياري در سال جاري به شمار مي رود.
وي بيان كرد: به همين منظور، مديران دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري برنامه هاي اقتصاد مقاومتي خود را در دو بخش يك ساله و پنج ساله آماده و ارائه كرده اند.
سليماني دشتكي يادآور شد:ستاد فرماندهي اقتصادي مقاومتي نيز در چهارمحال و بختياري تشكيل و فعال شده است و موضوعات مهم اين حوزه را به طور هفتگي بررسي مي كند.
وي عنوان كرد: تهيه برش استاني و شهرستاني برنامه هاي اقتصادي مقاومتي در چهارمحال و بختياري، از مهمترين اقدامات مسوولان چهارمحال و بختياري در اين حوزه محسوب مي شود.
به گزارش ايرنا، چمن گلي، مركز بخش بازفت، در 190 كيلومتري مركز چهارمحال و بختياري واقع است و بخش عمده اي از بافت اين بخش از استان، عشايري است.
2097/7362