۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱
کد خبر: 82070169
T T
۰ نفر
محدوديت هاي ترافيكي روزهاي آخر هفته در برخي از محورهاي مواصلاتي

تهران- ايرنا- مركز مديريت راه هاي كشور محدوديت هاي ترافيكي روزهاي آخر هفته از 22 تا 25 ارديبهشت ماه را در برخي از محورهاي مواصلاتي اعلام كرد.

به گزارش ايرنا، تردد موتورسيكلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 22 ارديبهشت ماه تا يك بامداد روز شنبه 25 ارديبهشت ماه از محورهاي كرج - چالوس، هراز، فيروزكوه و محورتهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است.
تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 روز 24 اريبهشت ماه تا ساعت 2 بامداد 25 ارديبهشت ماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 و 30 دقيقه روز 24 ارديبهشت ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 25 ارديبهشت ماه از 15 كيلومتري جنوب مرزن آباد ( محدوده دزدبن ) به سمت كرج يكطرفه خواهد بود.
همچنين در اين مدت در محور كندوان تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از كرج به چالوس و بالعكس كماكان ممنوع خواهد بود و در محور هراز تردد كليه تريلرها همچنان ممنوع است.
تردد كليه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 تا 24 روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه اين هفته از هراز ممنوع شده است.
تردد كليه تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 24 ارديبهشت ماه در محور فيروزكوه از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع خواهد بود.
تردد كليه تريلرها و كاميون ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 24 ارديبهشت ماه از شمال به جنوب محور قديم رشت به قزوين ممنوع خواهد بود.
اقتصام**1108 **1561
۰ نفر