۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲
کد خبر: 82082993
T T
۰ نفر
معابر ومحله هاي نواحي منفصل شهري سنندج بهسازي و آسفالت مي شوند

سنندج- ايرنا- شهردار سنندج گفت: در راستاي رفع برخي از مشكلات نواحي منفصل شهري سنندج، كار بهسازي و آسفالت اين نواحي آغاز شده است.

منوچهر فخري روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: نايسر، ننله و حسن آباد سه ناحيه منفصل شهري سنندج هستند كه داراي مشكلات عديده اي از جمله عدم بهسازي و آسفالت معابر و محلات هستند.
وي با بيان اينكه در سال هاي گذشته و به دليل عدم احداث زير ساخت هاي لازم، شهرداري نتوانسته خدمات رساني مطلوبي در اين نواحي انجام دهد گفت: در يك ماه گذشته بازديدهايي از اين نواحي انجام و مشكلات و معضلات آنان اولويت بندي شد.
شهردار سنندج با اشاره به آغاز عمليات بهسازي و آسفالت معابر و محلات نواحي منفصل شهري اظهار كرد: پس از بررسي مشكلات و همچنين بر اساس اولويت ها، كار تسطيع و آماده سازي معابر اصلي و برخي از محله هاي اين نواحي جهت آسفالت وبهسازي آغاز شد.
وي افزود: با هدف تسريع در انجام خدمات رساني و بر اساس برنامه ريزي انجام شده، سازمان خدمات موتوري اين شهرداري در سال جاري به صورت ويژه كار آسفالت و بهسازي اين نواحي را انجام خواهد داد.
فخري ادامه داد: فراخوان شناسايي پيمانكار جهت اجراي گسترده آسفالت معابر سطح شهر منتشر شده و به زودي با مشخص شدن پيمانكار در هر منطقه كار بهسازي معابر سطح شهر هم آغاز مي شود.
به گفته وي هم اكنون عمليات آماده سازي معابر ناحيه منفصل حسن آباد و ننله آغاز شده و هفته آينده هم كار بهسازي معابر نايسر هم اجرا خواهد شد.
شهردار سنندج اظهار اميدواري كرد: با آسفالت و بهسازي معابر و محلات سطح شهر بتوانيم زمينه رضايتمندي همشهريان را فراهم كنيم.
7348/1904