۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۳
کد خبر: 82085137
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: آماده همكاري با دولت براي حل مشكلات اقتصادي هستيم

شيراز- ايرنا- نماينده مردم شهرستان هاي سروستان، كوار و خرامه در مجلس شوراي اسلامي گفت: آماده همكاري و همراهي با دولت براي حل مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم هستيم و در اين راه از تمام ظرفيت ها و امكانات استفاده خواهيم كرد.

داريوش اسماعيلي، دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: نه دولت و نه مجلس هيچكدام نمي توانند به تنهايي مشكلات اقتصادي كشور را حل كنند و هر دو قوه نيازمند كمك و همراهي يكديگر هستند.
او ادامه داد: در استان فارس نيز براي حل مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم نيازمند همراهي مديريت ارشد استان هستيم.
اسماعيلي اضافه كرد: نمايندگان مجلس موظفند كه مسائل كلان استان را در مركز پيگيري كنند اما اگر از سوي دستگاه هاي اجرايي همكاري لازم با نمايندگان نشود هر نماينده ناگزير است كه به جاي پرداختن به مسائل اصلي و كلان استان به مسائل و مشكلات شهرستان حوزه انتخابيه خود بپردازد و اين سبب مي شود كه از پيگيري مسائل كلان باز بماند.
وي، با اشاره به نشست اخير 18 نماينده منتخب مردم فارس در مجلس دهم با استاندار فارس و معاونان اين استانداري گفت: برگزاري چنين نشست و جلسه اي بيانگر همدلي و همراهي نمايندگان با مجموعه مديريت استان است و نشان مي دهد كه نمايندگان خواستار هم افزايي و همدلي با مجموعه مديران ارشد استان هستند.
اسماعيلي، حفظ و تحكيم وحدت و همدلي ايجاد شده در فارس بين مردم با مردم و مردم با مسئولان را مهمترين مطالبه نمايندگان از مديريت ارشد استان دانست گفت: اگر در يك شهرستان به هر دليلي شاهد ايجاد اختلاف بين مردم باشيم بي شك با بزرگترين مشكل مواجه خواهيم شد.
نماينده مردم شهرستان هاي سروستان، كوار و خرامه در مجلس شوراي اسلامي، آگاهي يافتن نمايندگان فارس از برنامه هاي مجموعه مديريت ارشد استان را كه براي حل مشكلات فارس تهيه مي شود از ديگر مطالبات نمايندگان دانست.
وي، پيگيري حل مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم را از اولويت هاي اصلي نمايندگان شهرستان هاي استان فارس بيان كرد و گفت: مردم در انتخابات هفتم اسفند و دهم ارديبهشت نشان دادند كه به دنبال تغيير هستند اما بايد مراقب باشيم كه در تحقق خواسته هاي اصلي مردم به مسير انحرافي كشيده نشويم.
اسماعيلي افزود: اگر ما خود را خدمتگزاراني ولايي مي دانيم بايد بدانيم كه امروز بزرگترين نياز نظام اسلامي و كشور حركت در مسير رفع مشكلات اقتصادي كشور است.
داريوش اسماعيلي نماينده مردم شهرستان هاي سروستان، كوار و خرامه در مجلس نهم، در دور اول انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي كه روز هفتم اسفند 94 برگزار شد، با كسب 56 هزار و 941 راي مجددا به عنوان نماينده مردم اين حوزه انتخابيه به مجلس راه يافت.
6122 /6118