۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۴۶
کد خبر: 82088406
T T
۰ نفر
ورزشكاران معلول و جانباز فارس در پارالمپيك ريو شايستگي كسب مدال دارند

شيراز- ايرنا-مديركل ورزش و جوانان فارس گفت: ورزشكاران معلول و جانباز فارس همانگونه كه در پارالمپيك هاي قبلي افتخار كسب كردند در پارالمپيك 2016 ريو دوژانيرو برزيل هم شايستگي كسب چندين مدال دارند.

به گزارش ايرنا حيدرعلي كامياب، شامگاه سه شنبه در آييني كه به مناسبت گراميداشت سالروز آزاد سازي خرمشهر (سوم خرداد 61) توسط هيات جانبازان و معلولان فارس در باغ جنت شيراز برگزار شد، بيان كرد: قهرمانان جانباز و معلول فارس همواره در تمام صحنه هاي بين المللي به ويژه رويداد مهم پارالمپيك چندين مدال براي كشورمان و استان فارس به ارمغان آورده اند.
مديركل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: ورزشكاراني كه در رقابت هاي پارالمپيك 2016برزيل مقام كسب كنند بايد به نحوي شايسته و در خور از آنان تقدير شود.
كامياب، همچنين به ميزباني شيراز در برگزاري سي و چهارمين رقابت هاي بين المللي كشتي فرنگي كه روزهاي سي ام و سي و يكم ارديبهشت ماه 95 برگزار شداشاره كرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، فارس در كشور در قله قرار دارد از اين رو با اقتدار مسابقات جهاني كشتي را برگزار كرديم و در آينده هم چندين رويداد مهم بين المللي برگزار خواهيم كرد تا توانمندي هاي اين استان را بيش از پيش به جهانيان نشان دهيم .
وي در بخش ديگري از مطالب خود بيان كرد: اين آرامش و امنيتي كه در كشورمان حكم فرماست حاصل تلاش شهدا، جانبازان و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس است كه بايد آن را ارج نهيم.
عضو شوراي اسلامي شهر شيراز هم در اين آيين اظهار داشـت: شوراي شهر و شهرداري شيراز از مدال آوران در تمام رشته هاي ورزشي حمايت مي كنند.
سيد كمال پاك فطرت ادامه داد: بتازگي چند رويداد مهم ورزشي در استان فارس برگزار شد كه از جمله آنها مي توان به ميزباني جام جهاني كشتي فرنگي، كسب مدال طلا توسط اميد نوروزي و صعود تيم ارژن به ليگ برترفوتسال اشاره كرد كه اين امر نشان از در قله بودن استان فارس در كشور است .
رئيس هيات جانبازان و معلولان فارس هم در اين آيين بيان كرد: براي نخستين بار است كه اين هيات، جشن باشكوهي با حضور بيش از 350 نفر از جانبازان و معلولان فارس همراه با خانواده هاي آنها برگزار مي كند.
مختار نورافشان ادامه داد: چندين ورزشكار معلول و جانباز فارس در مسابقات پارالمپيك ريو شركت دارند و ضروري است از افتخار آفرينان اين رويداد مهم به گونه اي شايسته اي تجليل شود .
7368 /6118