۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۴۲
کد خبر: 82095691
T T
۰ نفر
درگیری پلیس با سوداگران مرگ در یاسوج/كشته و زخمی شدن دو قاچاقچی

یاسوج - ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی كهگیلویه وبویراحمد از انهدام یك باند مسلح قاچاقچی در درگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با سوداگران مرگ خبر داد وگفت:در این درگیری یك قاچاقچی به هلاكت رسید.

به گزارش ایرنا، سردار غلامعباس غلامزاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این درگیری كه در محور یاسوج - بابامیدان رخ داد یك قاچاقچی دیگر نیز زخمی شد.
وی از زخمی شدن دو نفر از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز به صورت سطحی خبر داد.
وی بیان كرد: در این درگیری مسلحانه سه نفر از قاچاقچیان مواد مخدر به همراه دو قبضه اسلحه كلاشینكف ، سه تیغه خشاب پُر و 37 تیر جنگی و خودروی حامل 87 كیلوگرم مواد مخدر (تریاك) دستگیر شدند.
سردار غلام زاده محل شناسایی ، درگیری و دستگیری اعضای این باند قاچاقچی را در منطقه تنگاری دشت روم محور یاسوج - بابامیدان در حدود 25 كیلومتری یاسوج مركز كهگیلویه وبویراحمد اعلام كرد.
وی تصریح كرد: از اوایل امسال تاكنون هشت باند توزیع و حمل مواد مخدر در استان شناسایی و متلاشی شده اند.
سردار غلام زاده اظهار كرد: در این مدت بیش از 450 كیلوگروم انواع مواد مخدر از سودجویان و سوداگران مرگ بهمراه 48 دستگاه خودرو نیز كشف و ضبط شده اند.
وی یكی از اولویت های اساسی نیروی انتظامی استان را در سال جاری مبارزه قاطع با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در استان دانست و گفت: كار پاكسازی نقاط آلوده نیز در دستور كار پلیس قرار گرفته است.
3016/6162