۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۳۴
کد خبر: 82107261
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت مهاباد: خانواده ها خطر ماهواره ها را جدي بگيرند

مهاباد- ايرنا- امام جمعه موقت مهاباد گفت: خانواده ها بايد آسيب هاي استفاده از ماهواره ها را جدي بگيرند و نسبت به عوارض آن حساس باشند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ماموستا ملايحيي اسماعيلي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مهاباد با اشاره به تهاجم همه جانبه فرهنگي دشمنان به كشور اظهار كرد: آسيب هاي استفاده از ماهواره همچون تيرهاي زهرآگيني است كه جامعه ما و كانون گرم خانواده ها را مورد تهديد جدي قرار داده است.
وي ماهواره را بزرگترين عامل فروپاشي كانون خانواده ها در زمان حاضر دانست و افزود: دشمنان براي ضربه زدن به نظام و انقلاب ما به شدت به دنبال تضعيف ارزش هاي الهي و ديني ما به خصوص در بين جوانان هستند.
ماموستا اسماعيلي اضافه كرد: استفاده از امواج مخرب ماهواره ها منجر به دين زدايي، اشاعه فساد و بي بند و باري در بين مردم، ترويج تنوع طلبي و به استهزاء گرفتن سنت ها و آداب و رسوم ديني و مذهبي شده و فرهنگ غربي را جانشين فرهنگي اسلامي ما مي كند.
وي با بيان اينكه دشمن براي تضعيف نظام اسلامي ما در استفاده از ابزارهاي نوين و پيشرفته كوتاهي نمي كند، گفت: دشمناني كه در جريان مقابله با نظام مقدس جمهوري و دوران هشت سال دفاع مقدس با شكست مواجه شدند، اين بار از جبهه جنگ نرم وارد ميدان شده اند.
امام جمعه موقت مهاباد اضافه كرد: ايران اسلامي كه در جريان دوران دفاع مقدس توانست با رشادت و ايستادگي رزمندگان اسلام بر دشمن تا بن دندان مسلح خود پيروز شود، امروز نيز بايد در جبهه مقابله با جنگ نرم دشمنان همان مسير را تا پيروزي كامل در پيش بگيرد.
وي گفت: براي خنثي كردن توطئه هاي فرهنگي و تهديد نرم دشمنان، همه مسئول هستند و در اين ميان والدين وظيفه و رسالت سنگين تري دارند.
ماموستا اسماعيلي همچنين با گراميداشت قيام 15 خرداد مردم ايران عليه استبداد افزود: اين روز بزرگ را بايد نقطه‌ عطفي در تاريخ مبارزات ملت ايران به رهبري حضرت امام خميني(ره) دانست زيرا در اين روز بود كه نهضت امام(ره) به طور رسمي آغاز شد.
وي همچنين با اشاره به فرارسيدن ماه مبارك رمضان گفت: ماه مبارك رمضان يكي از ماه هاي پرفضيلت الهي است كه بايد نماد احترام به ارزش هاي اسلامي و اصول اخلاقي باشد.
امام جمعه موقت مهاباد از مسئولان خواست تا نسبت به ايجاد مراكز اشتغالزا در اين منطقه براي كاهش ميزان بيكاري تلاش مضاعفي از خود نشان دهند.
مهاباد با 215 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.
6185/1905