۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۱۷
کد خبر: 82111115
T T
۰ نفر
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان: اهداف باشگاه در جذب بازیكنان محقق شده است

اهواز - ایرنا - قائم مقام باشگاه فوتبال استقلال خوزستان گفت: تمام اهداف این باشگاه بر اساس سیاست های تعیین شده درخصوص جذب بازیكنان مورد نیاز، محقق شده و بزودی تركیب اصلی تیم مشخص می شود.

علی پور كیانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهاركرد: تیم استقلال خوزستان هم اكنون برای آمادگی هرچه بیشتر پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر تمرینات خود را در پردیس كرج انجام می دهد و برگزاری 2 بازی تداركاتی نیز از دیگر برنامه های این تیم در 28 و 30 خرداد است.
وی افزود: سرمربی تیم با توجه به تشخیص خود از میان بازیكنانی كه برای تست گیری در تمرینات حضورمی یابند، بهترین گزینه ها را شناسایی و به باشگاه معرفی خواهد كرد.
وی همچنین به حضور یك بازیكن آفریقایی در تمرینات این تیم اشاره كرد و گفت: روز شنبه گذشته یك بازیكن آفریقایی در نخستین تمرین تیم حاضر شده اما این بازیكن مورد تایید مربی تیم قرار نگرفت.
پوركیانی بیان كرد: سلمان بحرانی و حسین بازیاری، 2 بازیكن فصل گذشته تیم ایران جوان بوشهر و ایمان رئیسی‎ نسب بازیكن فصل گذشته تیم ماشین ‎سازی تبریز از جمله بازیكنانی هستند كه در تمرینات تیم حضور داشته و سرمربی تیم در خصوص این بازیكنان تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
وی درخصوص توافق این باشگاه با عزت الله پورقاز نیز اظهاركرد: باشگاه استقلال خوزستان 2هفته پیش با این بازیكن به توافق رسیده بود اما از آنجا كه پورقاز در اردو تیم ملی بود شرایط برای عقد قرارداد با این بازیكن فراهم نبود اما وی به باشگاه استقلال خوزستان وفادار بود و به پیشنهادهای دیگرجواب منفی داد.
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: تیم ما در فصل جدید رقابت های لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا نیز با تمام قدرت حضور خواهد یافت و با توجه به تقویت تیم و رفع نقاط ضعف، می توانیم بازهم حریف سرسختی برای تیم های بزرگ باشیم.
تیم استقلال خوزستان در پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر كشور به مقام قهرمانی دست یافت و هم اكنون برای حضور در فصل رقابت های لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا در حال آماده سازی است.
7152/ 6037
۰ نفر