۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۳۸
کد خبر: 82113855
T T
۰ نفر
تمركز شهرداري اردبيل بر تسريع پروژه ‌هاي بازگشايي

اردبيل - ايرنا - شهردار اردبيل از توسعه زيربنايي شهر و اجراي پروژه هاي بازگشايي معابر در نقاط مختلف شهر خبر داد.

حميد لطف اللهيان روز چهارشنبه در بازديد از پروژه هاي عمراني مناطق چهارگانه اردبيل گفت: بازگشايي‌ هاي جديد در مسيرهاي مختلف به توسعه و عمران و آباداني شهر اردبيل كمك كرده و زمينه عمران و آباداني شهر را فراهم مي‌ كند.
او با اشاره به افزايش ساخت و ساز و ايجاد شهرك هاي جديد در مناطق چهار گانه افزود: در حوزه منطقه يك شهرداري اقدام به احداث تقاطع نيار و خيابان 24 متري دادگستري شده است.
شهردار اردبيل از جمله اقدامات شده در زمينه پروژه هاي بازگشايي در منطقه دو شهرداري اردبيل را احداث خيابان 45 متري ادامه شوراسنتر به طول دو هزار و 750 متر ذكر كرد كه خيابان شوراسنتر را به 55 متري شهرك نادري وصل مي كند.
او همچنين احداث خيابان 35 متري نادري ، خيابان 35 متري ورودي عطايي ، احداث خيابان 16 متري شهرك نادري جنب نيروي انتظامي و خيابان 12 متري شهرك نادري را از ديگر پروژه ها ذكر كرد.
لطف اللهيان با اشاره به اينكه در پروژه شورابيل تصميم بر اين است تردد اتومبيل در محوطه شورابيل حذف شود گفت: شهرداري اردبيل براي دسترسي آسان شهروندان در رفت و آمد به اين مجموعه اقدام به احداث رينگ دوم با هدف عبور سواري در اطراف شورابيل كرده است.
او افزود: اين خيابان ها شامل خيابان 28 متري ورودي مجتمع تفريحي شورابيل از جنب موزه دفاع مقدس به طول 300 متر و ورودي 24 متري ورودي شورابيل از جنب نمايشگاه بين المللي به طول يك هزار و900 متر است كه قسمتي از اين خيابان ها به بهره برداري رسيده و قسمتي ديگر هم در حال اجراست.
شهردار اردبيل اظهار كرد: احداث خيابان از ميدان پنج راه سلمان آباد به طرف گلمغان ، احداث خيابان 20 متري گلستان به طرف گلمغان ، احداث خيابان 12 متري پورسيف از گلمغان تا شهريار ، احداث خيابان 20 متري جهانباني در خيابان وحدت ، احداث خيابان 20 متري راه اردي تا قبرستان ميراشرف ، احداث خيابان 18 متري آل عبا و تعريض و تكميل خيابان اصلي گلمغان از جمله اقدامات انجام شده در حوزه منطقه 3 شهرداري است.
به گزارش ايرنا از روابط عمومي شهرداري اردبيل ، لطف اللهيان با اشاره به اينكه تنها خيابان در دست احداث منطقه 4 خيابان 45 متري سيدصدرالدين از ميراشرف به سمت حرم سيدصدرالدين گفت: اين خيابان 45 متري با طول 950 ،30 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.
شهر اردبيل بيش از 500 هزار نفر جمعيت دارد.
6018/6016