۵ تیر ۱۳۹۵، ۹:۲۸
کد خبر: 82125215
T T
۰ نفر

شب قدر برتر از هزار ماه

۵ تیر ۱۳۹۵، ۹:۲۸
کد خبر: 82125215
شب قدر برتر از هزار ماه

كرمان - ايرنا - آنگاه كه به دعوت بهترين دوست در بهترين زمان به بهترين مكان فراخوانده شده اند، شب قدر است برتر از هزار ماه...

مرواريد اشك پهناي صورت ها را مي گيرد و ناله و شيون تارهاي صوتي را در مي نوردد زماني كه بدانيم اينجا و اين زمان توسط معبودي خواستني براي بهبود اوضاع بنده اي خاطي، عاصي و گنهكار وعده داده شده است.
امشب همه دعوت دارند، آنها هم كه هرگز درب اين خانه را نكوبيده اند، امشب به اين ضيافت و ميهماني پر بركت بر سر خوان سرتاسر نعمات حق تعالي دعوت دارند و اين چيز عجيبي نيست، اين عجيب نيست كه مادري مهربان براي فرزندان ناخلفش دل نگران باشد و هر بار به بهانه اي با همه بي محبتي ها و دل شكستن هايشان آنها را به سوي خويش فرا بخواند و اين محبتي است كه معبود در حق بنده اي خاطي دارد و گاهي نمي فهميم و آنچنان بي تفاوت از كنارش مي گذريم كه ملائكه از اين همه خيره سري و بي تفاوتي بندگان زميني به تعجب مي افتند.
شب قدر، ملائكه در جوار مولا و مقتدايمان حضرت قائم المنتظر حضرت اباصالح المهدي (عج) روحي فداك زانو مي زنند و خدا بار ديگر خواسته هاي بندگانش را مي شنود و تقدير يك سالشان را رقم مي زند.
عزممان را در اين ميهماني جزم و اراده هايمان را در سينه جمع مي كنيم تا از سر دل از او كه خالق هستي و نيستي ماست بخواهيم سرنوشتي نيكو برايمان رقم بزند، از او مي خواهيم دلمان را به نور خود روشن و اسلام و مسلمين را در پناه خود حفظ كند تا اين مملكت به دست صاحب اصلي و برحقش امام زمان (عج) برسد.
از خدا مي خواهيم دلمان را از كينه ها و كدورت ها فاصله بدهد و نيتمان را در هر زمان و مكاني براي خودش خالص كند، از او مي طلبيم سربازان و حافظان اسلام را در نبرد با باطل پيروز كند و ما را از خاصان درگاهش و در زمره شهدايش قرار دهد.
در چنين شبي نوراني يقين داريم آسمان و زمين به هم اتصال خواهند كرد و درهاي آسمان بيش از هر زمان ديگري به روي بندگان خاكي خاطي گشوده خواهند شد و خدا ندا مي دهد بازآي، هر آنچه هستي بازآي، گر كافر و گبر و خودپرستي بازآي، صد بار اگر توبه شكستي بازآي، اين درگه ما درگه نوميدي نيست، صدبار اگر توبه شكستي بازآي...
گزارش از نجمه حسني
3029/3028