۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۷
کد خبر: 82125691
T T
۰ نفر

اسدالله یكتا گشت ارشادی شد

۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۷
کد خبر: 82125691
اسدالله یكتا گشت ارشادی شد

تهران - ایرنا - بازیگر پیشكسوت و ریزه اندام سینمایی ایران در پروژه سینمایی «گشت ارشاد 2» به كارگردانی سعید سهیلی، یكی از نقش های اصلی را ایفا می كند.

اسدالله یكتا روز شنبه در گفت وگو خبرنگار فرهنگی درباره فعالیت های سینمایی خود گفت: خوشبختانه وضعیت فعالیت های هنری‌ام خیلی خوب شده و از ابتدای سال تا كنون چندین پیشنهاد داشتم كه دو تا از آنها قطعی شده و پس از مراحل پیش تولید برای بازی باید جلوی دوربین بروم.
وی با بیان اینكه یكی از كارها را به علت تاكید كارگردان نمی‌توانم نام ببرم، افزود: اما همكاری دیگر با سعید سهیلی است كه قصد دارد «گشت ارشاد 2» را كلید بزند.
بازیگر فیلم سینمایی و در حال اكران «ننه نقلی» ادامه داد: در این پروژه سینمایی با توجه به صحبتی كه با كارگردان كرده‌ام قرار است یكی از نقش‌های اصلی آن را ایفا كنم.
«گشت ارشاد 1» سال 1390 با بازی جمشید هاشم پور، حمید فرح نژاد، پولاد كیمیایی، نیوشا ضیغمی، سحر قریشی و ساعد سهیلی به روی پرده رفت و با حاشیه های در حین اكران همراه شد.
بازیگر فیلم «رسوایی 1» همچنین درباره دیگر فعالیت های نمایشی خود گفت:‌ ابتدای سال جاری در تئاتر «كامپی‌ها» به كارگردانی محسن زارع بازی داشتم كه به دلیل برخی مشكلات جلوی اجرای آن گرفته شد و متاسفانه به دلیل بی مسئولیتی عوامل این نمایش هیچ حق و حقوقی نیز به ما داده نشد.
وی ادامه داد: علاوه بر این یك تئاتر دیگر دارم كه بزودی به صحنه خواهد رفت. در سینما نیز فیلم «ننه نقلی» به كارگردانی پرویز صبری را بر روی پرده دارم و در تلویزیون نیز در سریال «معمای شاه» بازی كرده‌ام كه هنوز سكانس های مربوط به بازی من پخش نشده است.
این بازیگر پیشكسوت سینما همچنین درباره نقش خود در فیلم سینمایی «ننه نقلی» گفت: نقش یك جوجه جاهل را دارم كه فضایی شاد را در طول داستان فیلم ایجاد می‌كند و از خانواده‌های دعوت می‌كنم با فرزندان خود به دیدن این فیلم بروند تا هم از سینمای كودك حمایت كرده باشند و هم فیلمی برای گروه سنی كودك و نوجوان را به همراه فرزندان خود تماشا كرده باشند.
یكتا با بیان اینكه خوشبختانه سال خوبی از نظر بازی در سینما برای من اتفاق افتاده، تاكید كرد: قول می‌دهم امسال از جمله سال‌های پركار برایم باشد تا بیشتر به مردم ایران كه همواره به من لطف داشته اند، خدمت كنم.
اسدالله یكتا بازیگر 65 ساله سینمای ایران در بیش از 63 فیلم ایرانی به ایفای نقش پرداخته است.
فراهنگ ** 9246 ** 1071