نماينده گناباد و بجستان: روز قدس بسترساز نابودي رژيم صهيونيستي است

گناباد- ايرنا- نماينده مردم گناباد و بجستان در مجلس شوراي اسلامي از روز جهاني قدس به عنوان بسترساز نابودي تدريجي رژيم غاصب صهيونيستي و آشكار كننده ترفندهاي مستكبران در سطح جهان ياد كرد.

به گزارش ايرنا حميد بنايي روز جمعه در جمع شركت كنندگان در راهپيمايي روز جهاني قدس در گناباد افزود: با ابتكار بنيانگذار فقيد انقلاب اسلامي در نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان روز جهاني قدس و افزايش بصيرت و حضور گسترده مردم در صحنه، گستره نفوذ رژيم صهيونيستي در منطقه نه تنها گسترش نيافت بلكه به تدريج زمينه نابودي اين رژيم فراهم مي شود.
وي با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اظهار كرد: تا 25 سال آينده اثري از رژيم اشغالگر قدس باقي نمي ماند و شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل مصداق عملي مي يابد.
عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: مستكبران و رژيم غاصب صهيونيستي با گسترش ترفندهاي خود به فكر از بين بردن تمدن اسلامي در جهان هستند ولي به بركت روز قدس همه ترفندها و نقشه هايشان نقش بر آب مي شود.
وي افزود: رويكرد مجلس دهم تعامل با دولت تدبير و اميد براي ايجاد اشتغال، تحقق اهداف برجام و سياستهاي اقتصاد مقاومتي مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب است.
نماينده مردم گناباد و بجستان در مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: با پيگيري هاي انجام شده اعتبارات خشكسالي اين شهرستانها در سالجاري نسبت به سال قبل 20 درصد افزايش يافت.
وي پيگيري اختصاص 21 هزار تن قير براي بهسازي و آسفالت راههاي روستايي گناباد و پيگيري براي تخصيص 20 هزار تن ديگر براي اين مناطق، تسريع در احداث جاده دو بانده گناباد به مه ولات را از ديگر اقدامهاي انجام شده بعد از انتخابات مجلس دهم براي اين شهرستانها ذكر كرد.
در اين مراسم آحاد مختلف مردم روزه دار شهرستانهاي گناباد و بجستان با حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس و با شعارهاي مرگ بر اسرائيل، مرگ بر آمريكا، آمريكا در چه فكريه ايران پر از بسيجيه، بيت‌ المقدس قبله اسلام است قدس در انتظار انتقام است، قدس نماد وحدت اسلام است ميراث جاودانه امام است، حمايت خود از مردم مظلوم فلسطين اعلام كردند.
2095/7518/ 6053