۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۰۵
کد خبر: 82140610
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت اهواز: راه موفقيت ما در خط رهبري بودن است

اهواز - ايرنا - امام جمعه موقت اهواز گفت: امروز بايد هوشيار و شجاع باشيم و راه موفقيت ما پيروي از ولايت فقيه و در خط رهبري بودن است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام ميراحمدرضا حاجتي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اهواز در مصلاي مهديه امام خميني (ره) اين شهر با اشاره به 23 تيرماه سالروز همبستگي امت با ولايت فقيه و كور كردن فتنه تيرماه 78 و بعد از آن در سال 88 اظهار كرد: منافقان بدانند امت با هوشياري به رفتارهاي آنها توجه دارد و چشمان اين ملت به دهان و زبان ولي فقيه است.
وي افزود: بر طبق فرمايش رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجويان دانشكده افسري امام حسين (ع)، ما امروز جهاد كبير داريم كه به تعبير قرآن كريم يعني در مقابل دشمن ايستادن و اطاعت نكردن از دشمن است.
حجت الاسلام حاجتي با اشاره به پيچ بزرگ تاريخي كه در پيش است ادامه داد: ما در ميانه اين پيچ قرار داريم و طبق فرمايش رهبر معظم انقلاب، بايد به جهاد كبير برويم كه از شرط هاي، آن اقتدا كردن به امام حسين (ع) و سردادن فرياد هيهات منا الذله است.
خطيب جمعه اهواز با اشاره به اينكه امريكا در قضيه لغو تحريم ها به تعهدات خود عمل نكرده است تصريح كرد: نبايد به اسم شكستن تحريم ها، فريب دشمن را بخوريم كه البته تحريمي هم شكسته نشده است.
وي به موضوع پرداخت هاي غيرمتعارف توسط برخي از مسئولان خاطي اشاره كرد و گفت: حقوق هاي نجومي نيز با تقوا منافات دارد و انسان با تقوا از سهم خود نيز گذشت مي كند.
حجت الاسلام حاجتي اضافه كرد: تا اين امت زنده است همان امتي كه شهداي مدافع حرم را تقديم كرده تنها چيزي كه به گوش مي رسد نداي مرگ بر آمريكاست.
امام جمعه موقت اهواز اظهار كرد: امروز دشمن، تيم هاي تروريستي به ايران مي فرستد كه به بركت تبعيت مردم از ولايت فقيه و سربازان گمنام امام زمان (عج) تير آنها به سنگ مي خورد.
وي اظهار كرد: امروز مناطقي كه بيش از 70درصد نفت جهان را دارند به دست حكومتهاي شيعي افتاده و دشمن متوجه شده كه مركز قدرت به جاي ديگر منتقل شده است.
حجت الاسلام حاجتي با اشاره به 21 تيرماه روز حجاب و عفاف گفت: مسئولان بايد علاوه بر ارشاد كردن، براي تقويت حجاب فرهنگ سازي كنند و دستگاههاي ذيربط از جمله نيروي انتظامي، ستاد احياي امر به معروف و نهي ازمنكر و دستگاه قضايي به خوبي به وظايف خود عمل كنند.
امام جمعه موقت اهواز به سالروز تخريب قبور ائمه بقيع به دست وهابيون سعودي اشاره كرد و افزود: خداوند كمر آل سعود را بشكند و ذليل شدن هر روزه آنها را بشنويم.
وي انفجارهاي اخير در حرم مطهر سيد محمد(ع) در شهر بلد و بمب گذاري در بغداد كه توسط گروه تروريستي داعش انجام شد و منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادي زيادي از مردم بيگناه عراق گرديد را محكوم كرد.
3004/6065