۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۷:۴۷
کد خبر: 82143770
T T
۰ نفر
جذب سرمایه گذاری و رفع موانع تولید از اهداف بخش صنعت است

یاسوج- ایرنا- معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران در بازدید از شهرك صنعتی سقاوه گفت:جذب سرمایه گذاری و رفع موانع تولید از اهداف بخش صنعت است .

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شركت شهركهای صنعتی ،فرشاد مقیمی كه عصر یكشنبه به منظور رفع موانع سد راه طرح تولید مجتمع فولاد دنا آسیا از شهرك صنعتی سقاوه بازدید می كرد، رفع موانع سد راه استقرار سرمایه گذار در شهرك صنعتی سقاوه و اجرای تكالیف محوله به وزارت صنعت، معدن و تجارت را به عنوان اولویت كار دراین شهرك صنعتی مورد تاكید قرار داد.
وی به ظرفیت های شهرك صنعتی سقاوه برای جذب سرمایه گذاری و تولید اشاره كرد و گفت: اقدام های اولیه تحویل اراضی مورد نیاز طرح تولید مجتمع فولاد دنا آسیا در شهرك صنعتی سقاوه انجام شد.
مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی كهگیلویه وبو.یراحمد دراین بازدید مساحت شهرك صنعتی سقاوه را 800هكتاراعلام كرد .
سهراب بنام از واگذاری 150هكتار زمین به مجتمع فولاد دنا آسیا خبر داد و افزود: شروع عملیات اجرایی این طرح به رونق اقتصادی و اشتغال این منطقه كمك خواهد كرد.
به گفته رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت كهگیلویه وبویراحمد در سفر هیات دولت به این استان عملیات اجرایی طرح مجتمع فولاد آغاز می شود.
داریوش دیودیده افزود: طرح مجتمع فولاد با اشتغال زایی مستقیم یك هزار نفر یكی از طرحهای ملی است كه می تواند یك محرك خوبی باشد برای توسعه اقتصادی و رشد صادرات غیر نفتی این استان باشد.
شهرك صنعتی سقاوه در مارگون واقع در 57 كیلومتری یاسوج واقع شده است.
6162