۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۴۵
کد خبر: 82144950
T T
۰ نفر
دستگيري سارقان موتورسيكلت در لنگرود و سيم هاي برق در رودسر

رشت - ايرنا - ماموران نيروي انتظامي، سارقان موتورسيكلت در لنگرود و سيم هاي برق در رودسر را شناسايي و دستگير كردند.

به گزارش عصر دوشنبه واحد اطلاع رساني پليس گيلان به ايرنا، فرمانده نيروي انتظامي لنگرود از كشف 12 دستگاه موتورسيكلت مسروقه و دستگيري سه سارق در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسين نيك فرد گفت: ماموران انتظامي در اجراي طرح امنيت اجتماعي به راكب و ترك نشين يك دستگاه موتورسيكلت مشكوك شده و با بررسي سوابق، از سرقتي بودن اين وسيله نقليه اطمينان يافتند.
فرمانده انتظامي شهرستان لنگرود با بيان اينكه ماموران انتظامي راكب و ترك نشين موتور سيكلت را دستگير كردند، افزود: دو متهم دستگير شده در تحقيقات پليسي به 9 فقره سرقت موتورسيكلت اعتراف كردند.
سرهنگ نيك فرد با اشاره به دستگيري يك سارق موتورسيكلت ديگر در اين شهرستان بيان داشت: سارق 34 ساله دستگير شده در تحقيقات پليسي، به سه فقره سرقت اعتراف كرد.
وي با اشاره به اينكه موتور سيكلت هاي سرقتي، كشف و به صاحبان آن مسترد شد، اظهار داشت: متهمان پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.
فرمانده نيروي انتظامي رودسر نيز از دستگيري دو سارق سيم برق و كشف شش فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ رمضانعلي پورقاسم گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت كابل برق از شبكه توزيع برق شهرستان، با بررسي مستندات و فعال سازي گشت هاي محسوس و نامحسوس پليس آگاهي، دو نفر سارق حرفه اي سيم برق شناسايي و همراه با ابزار جرم دستگير شدند.
وي ادامه داد: سارقان ابتدا منكر هرگونه سرقت شده اما در تحقيقات فني پليس و مواجهه با دلايل و مدارك، لب به سخن گشودند و به شش فقره سرقت سيم برق اعتراف كردند كه با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي و در ادامه روانه زندان شدند.
شهرستان هاي لنگرود و رودسر در شرق استان گيلان واقع هستند.
7294/2007