۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۹
کد خبر: 82145942
T T
۰ نفر
حوادث رانندگي در چهارمحال وبختياري 2كشته و 23مصدوم برجاي گذاشت

شهركرد- ايرنا- مسئول روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي چهارمحال وبختياري گفت: حوادث رانندگي روز گذشته در استان 2 كشته و 23مصدوم برجاي گذاشت.

محسن ابراهيمي روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود:اين حوادث رانندگي روز گذشته و بامداد روز سه شنبه در محورهاي مواصلاتي استان رخ داد.
وي گفت:در يك حادثه رانندگي در محور لردگان به ايذه در حوالي روستاي منچ بر اثر برخورد دو دستگاه كاميون و پژو پارس هفت مصدوم و دو فوتي برجاي گذاشت.
به گفته وي، در يك حادثه رانندگي ديگر در شهركرد نيز بر اثر برخورد كاميون با سواري پژو 6نفر مصدوم و در حادثه ديگر در محور بروجن به لردگان در گردنه مرواريد بر اثر واژگوني سواري پرايد پنج نفر مصدوم شدند.
ابراهيمي افزود:در حادثه رانندگي بامداد امروز نيز در محور لردگان به ايذه در هشت كيلومتري شهر لردگان بر اثر برخورد كاميون و سواري پرايد پنج نفر مصدوم شدند.
وي اظهار داشت: با اعلام اين حوادث به فوريت هاي پزشكي استان هشت دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل هاي حادثه اعزام و تكنسين هاي فوريت هاي پزشكي مصدومان را پس از انجام اقدامات درماني اوليه به بيمارستان هاي سيد الشهداي لردگان آيت الله كاشاني شهركرد و وليعصر بروجن منتقل كردند.
به گزارش ايرنا، محورهاي ارتباطي استان چهارمحال و بختياري به دليل اتصال استان هاي جنوبي به مركز و غرب كشور از محورهاي پرتردد محسوب مي شود و بخش قابل توجهي از راه هاي اين استان هنوز چهاربانده نشده است.
7360/2097 /1484
۰ نفر