۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۵۳
کد خبر: 82163586
T T
۰ نفر
ديدگاه مردم نسبت به عملكرد شورا و شهرداري شيراز نظرسنجي شود

شيراز- ايرنا- عضو شوراي اسلامي شهر شيراز گفت: ديدگاه و مواضع مردم نسبت به عملكرد شورا و شهرداري از سوي سربازان گمنام امام زمان (عج)، صدا و سيما و بسيج نظرسنجي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا محمد رضا هاجري، دوشنبه در يكصد و شصت و نهمين جلسه اين شورا افزود: با توجه به حمله و هجمه هاي كور و ناشيانه به شورا و شهرداري از سوي برخي عناصر سياه نما، از رياست شورا و شهردار تقاضا دارم از سه مركز ياد شده تقاضاي اين نظرسنجي را داشته باشند.
وي ادامه داد: نتيجه اين نظرسنجي نشان خواهد داد كه چه كساني بر مبناي خواست، مطالبه و انتظارات مردم گام برداشته اند و چه كساني با شعار به دنبال موج سواري بر افكار عمومي هستند.
هاجري، در بخش ديگري از سخنان خود، خواستار نظارت بيشتر بر پرداخت حقوق كارگران حوزه شورا و شهرداري شد و بيان اشت: بسياري از اين كارگران حقوق خود را به موقع از شركت هاي خدماتي تحت قرارداد شهرداري دريافت نمي كنند و بعضا حقوق و مزاياي آنها با دريافتي شركت هاي خدماتي تفاوت فاحش دارد.
وي اظهار كرد: از سوي ديگر، چون اين كارگران در استخدام شهرداري نيستند نمي توانند از خدمات رفاهي شهرداري بهره مند شوند.
او اظهار كرد: از رياست شورا و شهرداري شيراز تقاضا دارم كه كارگروهي تشكيل و بر موارد مطرح شده نظارت كنند تا حق و حقوق حداقلي اين كارگران زحمتكش توسط واسطه ها ضايع نشود.
هاجري، در بخش ديگري از سخنان خود به تلاش دشمنان براي ترويج فرهنگ غرب از طريق شبكه ها و فضاي مجازي اشاره كرد و گفت: شبيخون و غارت فرهنگي دشمن با رنگ و نيرنگ از طريق شبكه هاي صهيونيستي و فضاي مجازي توطئه آشكاري است كه پاكي، صداقت و وفاداري جوانان را هدف قرار داده است.
رئيس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر شيراز ادامه داد: براي مقابله هوشيارانه با اين توطئه دشمن بايد كانون هاي خود جوش فرهنگي با روحيه جهادي، انقلابي و مومنانه وارد صحنه شده و از هويت و حيثيت اسلامي اين مرز وبوم صيانت كنند.
هاجري افزود: شايسته است با مردمي كردن حوزه فرهنگ و بهره گرفتن از كانون هاي فرهنگي، هنري، اجتماعي، ورزشي، مردمي، بسيج، مساجد، هيات هاي مذهبي، مدارس و دانشگاه ها، تلاش دشمن را ناكام گذاشته و شرايط را براي رشد فضاي معنوي و روند رو به كمال جامعه مهيا كنيم.
6122 /6118