۵ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۱۶
کد خبر: 82164164
T T
۰ نفر
نشست اعضای فراكسیون زنان مجلس شورای اسلامی با مولاوردی

تهران - ایرنا - نشست مشتركی میان نمایندگان عضو فراكسیون زنان مجلس شورای اسلامی با شهیندخت مولاوردی معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش ایرنا از اعلام امروز - سه شنبه - معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در این نشست مشترك گفت: مقابله با آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی به عنوان اولویت اصلی این معاونت در حوزه زنان و خانواده است.
شهیندخت مولاوردی در جریان این نشست ، ضمن تشریح اقدامات و برنامه های در دست اقدام این معاونت در قالب برنامه های پنجم و ششم توسعه، مقابله با آسیب های اجتماعی و تدوین و اجرای بسته های حمایتی از زنان و خانواده را از اولویت های این معاونت عنوان كرد و افزود: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای همكاری و تعامل مستمر با مجلس شورای اسلامی آمادگی كامل دارد.
پروانه سلحشوری رییس فراكسیون زنان مجلس شورای اسلامی نیز با تاكید بر ضرورت تعامل و هم افزایی دو قوه در پیگیری و حل مسایل و مشكلات حوزه زنان و خانواده، اولویت این فراكسیون را پرداختن به آسیب های اجتماعی بخصوص حمایت از زنان بدسرپرست، سرپرست خانوار و زنان زندانی و خانواده های زندانیان با استفاده از تمامی ظرفیت ها عنوان كرد.
وی همچنین با اعلام فعال كردن «كمیته سیاسی و امور بین الملل» فراكسیون زنان، هدف از این تصمیم را پیگیری مطالبات سیاسی زنان در كشور و نیز حضور فعال تر و سازنده تر آنان در عرصه های بین المللی عنوان كرد.
سلحشوری اهمیت همكاری و هماهنگی میان مجلس و دولت را در رفع مشكلات و كاهش آسیب های اجتماعی یادآور شد و لوایح دولت در خصوص كاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از زنان از جمله موضوع بیمه زنان و مشاغل خانگی را در راستای اهداف و اولویت های فراكسیون زنان مجلس شورای اسلامی دانست.
در دیدار هیات رییسه فراكسیون زنان و معاونت امور زنان و خانواده بر ضرورت تعامل و هم افزایی دو قوه در پیگیری و حل مسایل و مشكلات حوزه زنان و خانواده تاكید شد.
این نشست با حضور طیبه سیاوشی نائب رئیس و فاطمه سعیدی و حمیده زرآبادی اعضای فراكسیون زنان و همچنین معاونان و مدیران معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در محل معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.
در پایان جلسه دو طرف بر تشكیل ماهانه نشست های مشترك توافق كردند.
اجتمام**7268 ** 1418
۰ نفر