۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۱
کد خبر: 82170109
T T
۰ نفر

سه كشته و پنج مجروح در سوانح رانندگی همدان

۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۱
کد خبر: 82170109
سه كشته و پنج مجروح در سوانح رانندگی همدان

همدان - ایرنا - رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر بروز سه سانحه رانندگی در 48 ساعت گذشته در جاده های این استان سه نفر فوت و پنج نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ رضا عزیزی روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: سانحه نخست در جاده غارعلیصدر رخ داد كه بر اثر آن جوان 25 ساله مجروح و مادر وی جان باخت.
وی توضیح داد: راننده یكدستگاه پراید بعلت انحراف به چپ با تابلوهای جهت نما برخورد كرده و بر اثر اثابت فلز تابلو با لاستیك عقب، لاستیك تركیده و خودرو به سمت راست جاده منحرف می شود.
وی بیان كرد: در این هنگام خودروی سورای پژو 405 كه در مسیر مقابل در حال تردد بود با سرعت به خودروی پراید برخورد كرده و آنرا واژگون می كند.
رئیس پلیس راه استان همدان اضافه كرد: در این سانحه دو سرنشین خودروی پژو 405 مجروح شده همچنین راننده پراید مجروح و سرنشین آن در دم جان خود را از دست می دهد.
سرهنگ عزیزی گفت: در سانحه دیگری كه در كیلومتر 12 جاده نهاوند - بروجرد رخ داد یك خودروی تیبا واژگون شد كه بر اثر آن راننده جان باخته و دو فرزند وی مجروح شدند.
وی افزود: طبق نظر كارشناسان پلیس راه علت بروز این سانحه رانندگی تخطی از سرعت مطمئنه و بی توجهی به جلو بوده است.
وی بیان كرد: همچنین در نزدیك گردنه همه كسی در حوزه استحفاظی همدان راننده خواب آلود یكدستگاه خودروی نیسان با سرعت با قسمت عقب تریلی در حال تردد برخورد كرده و در دم جان باخت.
308 فقره سانحه منجر به جرح در سه ماهه نخست امسال در استان همدان رخ داده كه باعث مصدومیت 416 نفر شده است همچنین 78 نفر در این مدت در سوانح جاده ای این استان جان خود را از دست دادند.
7526/6993