۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۰
کد خبر: 82170495
T T
۰ نفر

حال عمومی محمدعلی بهمنی خوب است

۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۰
کد خبر: 82170495
حال عمومی محمدعلی بهمنی خوب است

تهران- ایرنا- حال عمومی محمدعلی بهمنی، شاعر و رئیس شورای شعر و ترانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی كه روز یكشنبه بر اثر بیماری در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت، خوب است.

غلامرضا طریقی شاعر و از دوستان محمدعلی بهمنی یكشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اعلام این خبر افزود: ساعت 18 امروز عمل جراحی وی با موفقیت انجام شد و حدود ساعت 18:30 دقیقه از اتاق ریكاوری بیرون آمد.
طریقی درباره زمان مرخص شدن بهمنی از بیمارستان اعلام كرد: به گفته پزشكان اگر همه چیز خوب پیش برود احتمال دارد سه یا چهار روز بستری باشد.
محمدعلی بهمنی شاعر، غزلسرای ایرانی و رئیس شورای شعر و ترانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ از وی آثار متعددی همچون «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود»، «شاعر شنیدنی است» و «من زنده‌ام هنوز و غزل فكر می‌كنم» منتشر شده است.
بهمنی مدتی است كه از بیماری پروستات رنج می برد. از حدود دو هفته پیش مشكل وی حاد شد و به بیمارستان مراجعه كرد. پزشكان ابتدا گفتند با عمل لیزر می‌توان بیماری او را برطرف كرد؛ اما برطرف نشد و در مراجعه مجدد او در روز گذشته به بیمارستان با تشخیص نهایی پزشكان، نیاز به جراحی پیدا كرد.
فراهنگ**9362*شبس*1565
۰ نفر