۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱:۲۸
کد خبر: 82185018
T T
۰ نفر

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری: جادو نشده ایم

۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱:۲۸
کد خبر: 82185018
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری: جادو نشده ایم

ساری - ایرنا - سرمربی تیم لیگ برتری شهروند ساری گفت: منتقدان بعد از دو باخت هفته های آغاز لیگ دلخور بودند و فكر می كردند كه ما جادو شده ایم ، اما اینگونه نیست.

' علیرضا رعدی ' پنجشنبه شب و پس از برتری تیمش برابر مقاومت البرز در ساری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم ما در دو بازی گذشته نیز به مانند بازی هفته سوم برابر مقاومت البرز خوب بازی می كردند، اما متاسفانه با اشتباهات فردی نتیجه را باختیم.
وی ادامه داد: به همه هواداران این قول را می دهم كه تیم شهروند روز به روز بهتر می شود و به روزهای اوج خود بازخواهد گشت.
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت : من به شاگردان خودم تبریك می گویم و به خاطر تلاشی كه دراین مسابقه برای كسب پیروزی برابر تیم مقاومت البرز داشتند، قدردانی می كنم.
رعدی افزود: در بازی امروز موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم كه در ضربات آخر پراشتباه بودیم و به راحتی هدر دادیم.
وی ادامه داد : به طور حتم با تمرینات فشرده ای كه در روزهای آینده خواهیم داشت، مشكل گلزنی تیم را برطرف خواهیم كرد.
سرمربی شهروند ساری در خصوص تعویض ' مرتضی عظیمایی' بازیكن باتجربه و كاپیتان این تیم از نیمه نخست گفت : تعویض بازیكنان كاملا فنی است و هیچ موضوع دیگری دراین ارتباط نیست.
تیم شهروند ساری در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای كشور شامگاه پنجشنبه در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری میزبان تیم مقاومت البرز را با نتیجه 4بر3 شكست داد.
تیم شهروند بعد از دو شكست با پیروزی و كسب 3 امتیاز خانگی در پایان هفته سوم به رده نهم جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاه های كشور قرار گرفت.
شبد/7327/1654/ 3404
۰ نفر