۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۲۱
کد خبر: 82185451
T T
۰ نفر
امام جمعه نوشهر:شجاعت و ايستادگي آزادگان باعث سرافرازي ملت ايران شد

نوشهر - ايرنا - امام جمعه نوشهر با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به كشور اسلامي گفت: شجاعت ، پايمردي و ايستادگي آزادگان در دوران اسارت در برابر دشمن باعث سرافرازي ملت بزرگ ايران شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حجت الاسلام محمود مشايخ در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته نوشهر افزود: آنان در طول دوران اسارت با تحمل انواع شكنجه ها ، با افتخار سربلندي به ايران اسلامي بازگشتند.
وي گفت: آزادگان سرافراز همچنين در دوران اسارت با همت روحانيوني چون حجت الاسلام ابوترابي
تهديدهاي دشمن را به فرصت تبديل كرده اند.
امام جمعه نوشهر با اشاره به جنگ 33 روزه حزب الله لبنان گفت: رزمندگان لبناني در اين جنگ با توكل به خداوند و اتحاد توانستند رژيم صهيونيستي را با تمام تجهيزات نظامي شكست دهند.
وي افزود : حزب الله لبنان در اين جنگ آنچنان درسي به رژيم صهيونيستي داد كه ديگر هوس حمله به كشور را لبنان نكند.
مشايخ به اشاره به دهه كرامت گفت: مردم بايد به نقش ولايت و امامت بيش از پيش اهمت دهند و در غيبت حضرت ولي عصر (عج) از ولي فقيه زمان خود تبعيت كنند.
وي همچنين با اشاره به طرح ميثاق طلبگي در مازندران افزود : اين طرح با حضور 250 الي 300 طلبه فعاليت خود را برگزار شد و تعدادي از طلبه هاي حوزه علميه شهيد بهشتي نوشهر نيز به مدت دو هفته در اين طرح شركت داشتند.
امام جمعه نوشهر با اشاره به كودتاي 28 مرداد گفت: اعتماد مصدق به آمريكا و بي توجهي به روحانيت بخصوص آيت الله كاشاني و همچنين نفوذ بيگانگان باعث اين كودتا شد.
/1602/1654