۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰
کد خبر: 82186184
T T
۰ نفر

برق بخش هايي از جنوب اهواز قطع شد

۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰
کد خبر: 82186184
برق بخش هايي از جنوب اهواز قطع شد

اهواز - ايرنا - مديرعامل شركت توزيع نيروي برق اهواز گفت:بر اثر برخورد يك دستگاه تريلر با شبكه برق در روز شنبه برق بخش هايي از مناطق جنوبي و غربي كلانشهر اهواز قطع شد.

يدالله حضرتي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بر اثر اين حادثه ، هفت اصله پايه بتني خطوط فشار متوسط سقوط كرد و متعاقب آن برق مناطقي از شهرك اهواز و كوي علوي در شرجي بالاي 82درصد و درجه حرارت 48درجه سانتيگراد قطع شد.
وي گفت: ماموران واحدهاي بهره برداري و عمليات شركت توزيع برق اهواز بلافاصله پس از بروز حادثه ، در محل حاضر و وارد عمل شدند و هم اكنون در حال اصلاح شبكه آسيب ديده هستند.
حضرتي افزود: واحدهاي عملياتي اين شركت ، هم اكنون در حال انتقال بار شبكه برق آسيب ديده بر روي خطوط مجاور به صورت موقت هستند تا به سرعت برق مناطقي را كه در خاموشي به سر مي برند وصل كنند.
مديرعامل شركت توزيع برق نيروي اهواز به ميزان خسارات وارده بر اثر اين حادثه غيرمترقبه اشاره اي نكرد.
در سال جاري گزارش هايي از برخورد خودروهاي سنگين به شبكه برق اهواز و قطع غيربرنامه اي برق در كلانشهر اهواز دريافت شده است.
وي به شرايط سخت تامين برق اهواز در هواي بسيار گرم منطقه اشاره كرد و گفت: امسال با توجه به شرايط بحراني آب و هوايي و تصميم هاي منطقي ستاد مديريت بحران استانداري خوزستان خوشبختانه شاهد شبكه برق مطمئن و پايدار هستيم ولي هر ازگاهي با بروز چنين حوادثي ، برق بخش هايي از كلانشهر اهواز به صورت ناخواسته قطع مي شود.
ميزان برق مصرفي كلانشهر اهواز به تنهايي معادل سه استان سيستان و بلوچستان ، ايلام و كهگيلويه و بويراحمد مي باشد.
در زمان حاضر بيش از 500هزار مشترك برق در كلانشهر اهواز وجود دارد.
استان خوزستان پس از تهران بيشترين ميزان برق مصرفي كشور را دارا است.
6065/6064